czwartek, 1 marca 2012

Metallica Fixxxer tłumaczenie

Fixxxer

Fixxxer



Po jednej za każdego z nas i za nasze grzechy

Więc połóż nas w linii

Wciśnij szpilkę uczyń nas pokornymi

Tylko ty możesz w końcu powiedzieć

Czy upadniemy czy jedynie się potkniemy


Ale powiedz


Mozesz uleczyc to co zrobil ojciec?

Naprawic dziure w synu matki?

Mozesz uleczyć złamane wewnątrz światy?

Możesz zedrzeć przeszłość by zacząć od nowa?

Powiedz mi

Mozesz uleczyc to co zrobil ojciec?

Lub przeciąć więzy i dać nam biec?

Kiedy jest tak świetnie

I nic nie boli

Dźgasz mnie kolejną szpilką

Wkładasz we mnie nastepną


Lustro, lustro na ścianie

Złam ten czar lub stań się lalką

Widzę jak ostrzysz szpilki

Aby dziury przypominały

Że jesteśmy tylko zabawkami w rękach

Ale z czasem lśniące igły pokryją się rdzą


No dźgaj!


Patrz na szpilki


Krew dla twarzy

Pot dla brudu

Trzy X'y dla kamienia

By zrzucić klątwę

Trzeba dopełnić rytuału

Wierzę, że nie jestem sam

Pocisk strzelby

Pinta dżinu

Zagłuszy nas osłoni od szpil

Odnów naszą wiarę

W ten sposób uda się

Znowu pokochać życie

Znowu pokochać

Znowu pokochać życie

Żadnych szpilek więcej

Żadnych żadnych żadnych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz