niedziela, 18 marca 2012

Sweet Amber tłumaczenie tekstu piosenki

Umyj swe plecy to nie wbijesz noża w moje

Do łóżka chadzaj z takimi jak ty

Żyj własnym życiem a mnie nie spotkasz

Zasłoń dupcię to przestaniesz się liczyć


Och wtedy chwyta mnie za rękę

A ja kłamię, by otrzymać jej uśmiech


Biorę to, czego chcę

By dostać to, czego chcę


Och słodka Amber

Jesteś taka słodka

Jakże jest słodko


Ganiaj za królikiem, przynieś patyk

Pogrywa mną aż mi niedobrze

Zabawia się mymi nawykami, zabawia się mym bólem

Uciekam, lecz i tak zawsze powracam


Och wtedy chwyta mnie za rękę

A ja kłamię, by otrzymać jej uśmiech

Ona obejmuje mnie ciaśniej

Wciąż kłamię by otrzymać jej uśmiech


Trzyma długopis, który zapisuje koniec

Śledzi mnie i przyciąga do siebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz