sobota, 31 marca 2012

Affliction tłumaczenie tekstu piosenki

każdej nocy opracowuję

nowy poziom w ludobójstwie

kochanie, jestem pozbawiony miłości


wszyscy moi przyjaciele i ja

wznosimy toast za zdrowie i samobójstwo

kochanie, jestem samotny


No chodź!


gdzie trzymasz ręce kiedy

moje dłonie krwawią?


oh, będzie ze mną dobrze…

tylko wykorzystaj mnie, tylko wykorzystaj mnie

przyszłość jest świetlana beze mnie

spędź trochę czasu idąc po linii


świat jest jednolity

nudny i podzielony

kochanie, jestem pozbawiony miłości


czerwone dni i paląca potęga krwawią

zanim pozbawieni twarzy umrą

oh kochanie, jestem samotny


gdzie trzymasz ręce kiedy

moje nadgarstki krwawią?


oh, będzie ze mną dobrze…

tylko wykorzystaj mnie, tylko wykorzystaj mnie

przyszłość jest świetlana beze mnie

spędź trochę czasu idąc po linii

spędź trochę czasu idąc po linii


więc zostań słodki sztywniaku

pozostaw pozbawioną życia miłość

zostań słodki sztywniaku

potwierdzaj pozbawioną życia miłość


zostań słodki sztywniaku

pozostaw pozbawioną życia miłość


oh, będzie ze mną dobrze…

tylko wykorzystaj mnie, tylko wykorzystaj mnie

przyszłość jest świetlana beze mnie

spędź trochę czasu idąc po linii

spędź trochę czasu idąc po linii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz