poniedziałek, 26 marca 2012

Beauty Is Within Us tłumaczenie piosenki

Och kochana matko
Spójrz co zrobiłaś
Swemu żałosnemu
Niegdyś ukochanemu synowi
Czemu w ogóle się urodziłem?
Och kochana matko
Jestem takim dziwadłem
Zmutowany mężczyzna,
Wewnątrz kobieta
Czemu w ogóle się urodziłem?

To Ciebie winię za cały wstyd
To cierpienie i ból
Lustro odwrócone do ściany
Ja wzgardzony, opuszczony

Mówisz "Piękno jest w nas,
Mama to wie"
"Piękno jest w nas,
Niczym róża"
Mówisz "Piękno jest w nas,
Więc pozwól mu rosnąć"
Lecz urosło tak mroczne i odrażające

Och kochana matko
Tak bardzo Cię przeklinam
Za poczęcie
Swego przeklętego syna
Czemu w ogóle się urodziłaś?
Och kochana matko
Tak bardzo Cię kocham
Och wybacz proszę
Ten gniew w mojej duszy
Bez Ciebie jestem sam

To ja jestem wiecznie potępiony
Uwięziony w tej klatce,
Zrujnowany człowiek
Zniszczony i zdeprawowany

Och kochana matko
To nieszczęście
Przywarło niczym plama do mojej skóry
- wielki niewypowiedziany grzech

Mój błąd jest już spóźniony
Lecz Twoim błędem była wiara,
Że z żalu rodzi się dobroć
A miłość z pożądania

Mówisz "Piękno jest w nas,
Mama to wie"
"Piękno jest w nas,
Niczym róża"
Mówisz "Piękno jest w nas,
Więc pozwól mu rosnąć"
Lecz urosło tak mroczne i odrażające

Mówisz "Piękno jest w nas,
Mama to wie"
"Piękno jest w nas,
Niczym róża"
Mówisz "Piękno jest w nas,
Więc pozwól mu rosnąć"
Lecz urosło tak mroczne
Już Cię nie widzę

"Och, piękno jest w nas, mama to wie"
"Och, piękno jest w nas, niczym róża"
"Och, piękno jest w nas, pozwól mu rosnąć"
Och kochana matko, wypuść mnie stąd!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz