czwartek, 29 marca 2012

Evanescence Father Away tłumaczenie

Zabrałam im uśmiechy i uczyniłam je moimi

Sprzedałam moją duszę tylko po to aby schować się przed światłem

I teraz widzę kim naprawdę jestem

Złodziejem, dziwką i kłamcą

Biegnę do ciebie

Wywołuję twoje imię

Widzę cię tam, daleko


Jestem sparaliżowana tobą-sparaliżowana, głucha i ślepa.

Dałeś mi wszystko ale dlaczego.

Dosięgam ale czuję tylko nocne powietrze

Nie ciebie, nie miłość, po prostu nic

Biegnę do ciebie

Wywołuję twoje imię

Widzę cię tam, daleko


Próbowałam cię zapomnieć

Ale bez ciebie nie czuję nic

Nie zostawiaj mnie tu, samą sobie

Nie mogę oddychać

Biegnę do ciebie

Wywołuję twoje imię

Widzę cię tam, daleko


Biegnę do ciebie

Wywołuję twoje imię

Widzę cię tam, daleko

Daleko

Daleko

Daleko

Daleko

Daleko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz