niedziela, 18 marca 2012

'97 Boonie and Clyde tłumaczenie tekstu piosenki

Dziecinko twój tatuś cię kocha

I zawsze będzie przy tobie nie ważne co się stanie

Jesteś wszystkim co mam na tym świecie

Za nic bym cię nie oddał

Nikt nie jest w stanie nas rozłączyć

Kocham cię


Chodź, pojedziemy na plażę

Weź parę zabawek i pozwól tatusiowi cię przypiąć

A gdzie mama? Wzięła krótką drzemkę w bagażniku

Oh jaki smród tatuś chyba przejechał skunksa


Wiem co sobie myślisz jest trochę za późno na pływanie

lecz wiesz jaka jest mama, ona jest typem kobiety,

która robi zwariowane rzeczy i jeśli jej nie wyjdzie nie potrafi przyznać się do błędu.

Nie baw się nożem taty dziecinko, zostaw go

i nie bądź taka smutna, czego się boisz?

Nie chcesz pomóc tatusiowi budować zamku z piasku?

Mama powiedziała, że chce nam pokazać jak daleko potrafi wypłynąć.

i nie martw się tym małym na jej gardle.

To tylko małe zadrapanie - to nie boli, jadła obiad

kiedy spałaś i wylała keczup na koszulę.

Ale z mamy brudas, prawda? Pozwolimy jej się umyć w wodzie.

a my pobawimy się sami, ok?


Tylko my dwoje...

Kiedy jedziemy razem!

Tylko my dwoje...

Tylko ty i ja!

Tylko my dwoje...

Kiedy jedziemy razem!

Tylko my dwoje...

Tylko ty i ja!


Widzisz kochanie...istnieje coś takiego jak niebo i coś takiego jak piekło,

coś takiego jak więzienie i coś takiego jak pudło.

I tatuś prawdopodobnie trafi do tych wszystkich miejsc oprócz jednego

ponieważ mamusia ma nowego męża i synka.

A ty nie chcesz przecież braciszka, prawda? Nie

Może gdy będziesz na tyle duża by zrozumieć lepiej

wytłumaczę ci to.

Ale na razie powiedzmy, że mamusia była bardzo, bardzo zła.

Była nie dobra dla tatusia i bardzo go rozzłościła.

Wciąż jeszcze mi przykro, że musiałem ją uciszyć.

Siedz spokojnie kochanie, nie próbuj wychodzić .

Mówiłem ci, że wszystko w porządku, chcesz ....?

Pójdziesz spać? ...., goo-goo ga-ga?

Zrobiłaś goo-goo ......? Tatuś zmieni ci pieluchę.

Umyjemy cię, żeby mamusia mogła jeszcze pospać.

Tatuś ją obudzi jak tylko dojedziemy na miejsce.

97' Bonnie i Clyde, ja i moja córeczka.


Tylko my dwoje...

Kiedy jedziemy razem!

Tylko my dwoje...

Tylko ty i ja!

Tylko my dwoje...

Kiedy jedziemy razem!

Tylko my dwoje...

Tylko ty i ja!



Obudź się jesteśmy na miejscu, zanim się pobawimy

zabierzemy mamę na spacerek po molu.

Kochanie nie płacz, nie zrozum tego źle.

Mama jest zbyt śpiąca, by usłyszeć jak krzyczysz jej do ucha

Dlatego nie możesz jej obudzić, ale nie przejmój się,

Tatuś przygotował mamusi ładne łóżeczko na dnie jeziora.

Chcesz pomóc tatusiowi przywiązać linę do tego kamienia?

Przywiążemy to do nóżek mamusi i potem zepchniemy ją do wody.


Gotowa, zaczynamy

Jeden...dwa...trzy...WHEEEEE!

To mama, myje się w wodzie.

Żadnych więcej kłótni z tatą, żadnego więcej powstrzymywania się,

żadnego ojczyma, i nowego braciszka.

Poślij mamie buziaka na pożegnanie, powiedz, że ją kochasz

Teraz pójdziemy pobawić się w piasku i zbudujemy zamek.

Ale najpierw pomóż tacie wyciągnąć z bagażnika jeszcze dwie rzeczy.


Tylko my dwoje...

Kiedy jedziemy razem!

Tylko my dwoje...

Tylko ty i ja!

Tylko my dwoje...

Kiedy jedziemy razem!

Tylko my dwoje...

Tylko ty i ja!

Tylko my dwoje...

Tylko ty i ja kochanie


to wszystko co nam potrzeba

Tylko ty i ja

Twój tato zawsze będzie przy tobie

Twój tato zawsze będzie cię kochał

Pamiętaj o tym

Jeśli kiedykolwiek będziesz mnie potrzebowała zawsze będę przy tobie

Jeśli kiedykolwiek będziesz czegoś potrzebowała, po prostu zapytaj

Tatuś ci pomoże

Twój tatuś cię kocha

Kocham cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz