wtorek, 13 marca 2012

MARILYN MANSON - Born Again tłumaczenie

Urodzony ponownie


Czy chcesz żeby to była twoja piosenka czy nie?

to żaden bunt śpiewać razem

Ta sztuka jest słaba

w swojej pięknej ramce

i jestem małpą

z źle wymówionym imieniem

„Stłumię twoje disco

odbiorę ci serce

stłumię twoje disco

odbiorę ci serce"

narodze sie ponownie


Jestem kimś innym

Jestem kimś kimś nowym

Jestem kimś głupim tak jak ty

Jestem kimś innym

Jestem kimś kimś nowym

Jestem kimś głupim tak jak ty


chcesz ten przebój czy nie?

Czy to sprawia, że czujesz się częścią „tego"

„stłumię twoje disco

odbiorę ci serce

stłumię twoje disco

odbiorę ci serce"

narodze sie ponownie


Jestem kimś innym

Jestem kimś kimś nowym

Jestem kimś głupim tak jak ty

Jestem kimś innym

Jestem kimś kimś nowym

Jestem kimś głupim tak jak ty


Dolina lalek

Jest doliną martwych

Dolina lalek

Jest doliną martwych



narodze sie ponownie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz