środa, 21 marca 2012

Gangsta's Girl tłumaczenie tekstu

Łozina: nie pomyślałem, że to jest możliwe jestem zakochany w dziewczynie, którą ledwie znam o nie (być gangsta'z dziewczyna więc lepiej uważasz) kopalnia dziewczyny. Stała się kiedy ona jest około mojego serca wychodzi z bicia. (być gangsta'z dziewczyna więc lepiej uważasz) Everytime ona przechodzi nie mogę znosić bólu że nie ma jej tutaj ze mną u mój boku ona będzie tu w mojej broni Everytime ona jest tam z nim nie mogę znosić bólu być jeden to trzyma ją za rękę nie mnie bez niej w swoim życiu nie mogę być


Tomson: Hey Buddy, co z kontynuowanie ya nigdy nie zobaczyłem cię w ten sposób zanim widzę to gangsta's gang przeszkadzam atakowi ty człowiek Couse I wiedzieć, że jesteś feelin' ta droga że ty być walczyć za to niemowlę (być gangsta'z dziewczyna więc lepiej uważasz) Watchin' ty dostaję affraid że my zginąć couse być lookin' u ciebie człowiek It' wydaje się że być feelin' twoja gra oni przez cały czas patrzą na ciebie i jesteś nieruchomy lookin' u tego niemowlęcia wiesz, że wstaniemy z tobą człowiek, ale warto to dla jakiejś dziewczyny


Chór: być gangsta's dziewczyna, być gangsta's dziewczyna chcę jej pragnę ją dla całej swojej dożywotniej kasy sklepowej być ponad być gangsta's dziewczyna, być gangsta's dziewczyna Allthought możesz kochać ją, dotykasz jej twoje życie być ponad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz