czwartek, 15 marca 2012

Somebody Someone tłumaczenie tekstu piosenki

Ktoś




Nie moge stanac ci na drodze do zwyciestwa.

Ja tylko cie obserwuje.

I nie wiem co robic.

Wewnatrz czuje sie jak glupiec.

Czuje to wszystko co ukrywasz.

Myslalem, ze jestes moim przyjacielem.

To chyba nigdy sie nie skonczy.

Potrzebuje kogos, kogos.

Czy ktos moze mi pomoc?

Wszystko czego potrzebuje to byc.

Nie tylko dla mnie.


Oddajac sie tobie tym i tamtym.

Dajac dalem i niczego nie dostalem.

To wszystko jest powiazane.

Wszystkie rzeczy, ktore robie.

Wewnatrz czuje sie jak glupiec.

Widzac wszystkie rzeczy, ktorych probowales.

Jestem niczym.


Patrze, daje znaki.

Potrzebuje kogos.

Eewnatrz aby pomogl mi sie wydostac.

Z tym czego probuje.

Placze, modle sie.

Na stercie gowna

Umieram

Umieram

Umieram


Potrzebuje kogos, kogos, kogos.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz