piątek, 16 marca 2012

Ronnie & Clyde (feat. Shy Ronnie) tłumaczenie tekstu piosenki

Wykonaliśmy pracę
Znamy system
Mamy broń
I mamy siebie
Gotowy?

Ponownie jesteśmy

Teraz wszyscy ręce do góry to jest napad
Wszystkie swoje śmieszne sprawy załatwicie później
Będziecie zeznawać- umrzecie
I na waszym pogrzebie wasza mama będzie płakać
Więc klienci na podłogę
I urzędasy otwierać powoli kasę
Jeżeli nie chcecie tutaj skończyć
Zrobicie wszystko co powie nieśmiały Ronnie
Powiedz im Ronnie

Nikt z tyłu cię nie słyszy
Nieśmiały Ronnie
Użyj swojego zewnętrznego głosu
Nie mamy na to czasu
No dalej

Więc zostańcie na ziemi, to jest napad
Zbierzemy wasze portfele i biżuterie
Wyładujcie kasę, ruszajcie się
Dostajemy pieniadze
Powiedz im nieśmiały Ronnie

Proszę, proszę użyj swoich słów
Po prostu wyobraź sobie, że wszyscy są nadzy
Oh oh uwaga wzwód
Ty naprawdę wyobraziłeś ich sobie nago
Dlaczego myślałam, że jesteś do tego zdolny
Ronnie musisz coś z tym zrobić
On sam się postrzelił
I dlaczego jego broń jest taka mała
Policja jest już w drodze
Powodzenia! Nieśmiały Ronnie
Pa pa

Ronnie do cholery jasnej*, wróciłem z umarłych
Grałem w golfa z krzesłem elektrycznym, dlatego postrzeliłem swą własną nogę.
Nie dostaniesz tak pokręconego imienia, bo jestem szalony jak g*wno.
Zawieszam gigantyczny tyłek na pętli zepsuty przez mój gigantyczny przy pośladkach penis.

Zapomniałam tych pieniędzy
I tego gościa też
Będziemy uprawiać sex
Pa pa

I ty mógłbyś zawiesić się wraz z tym
Bo nie chciałeś widzieć mojej prawdziwej broni,
Strzały w niebo, ale twoje oblicze wyraża prawdziwą zabawę





*eufemizm przez wzgląd na niecenzuralne słownictwo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz