wtorek, 20 marca 2012

Won't Stop feat . Sean Kingston tłumaczenie piosenki

(Sean)
Widzę, jak nadchodzą
Próbują mnie poniżyć, ale nie przestanę
Chcą zrównać mnie z ziemią, ale nie przestanę
Dopóki żyję, chłopie nie przestanę, nie!
Ja, ja widzę, jak nadchodzą, nadchodzą
Próbują mnie poniżyć, ale nie przestanę
Chcą zrównać mnie z ziemią, ale nie przestanę
Dopóki żyję, chłopie nie przestanę, nie!

Myślę, że są wściekli, ponieważ jadę na szybkim torze
ale szlifuję to już od lat, spytaj medialnych gierek
To zabawne jak rzeczy się nie zmieniają
Od spania w samochodzie do blokowania mi granicy
Jestem światową gwiazdą, wszystkimi blogami innych
Pozwólcie wrogom nienawidzić, bo potrafię skraść serca
Ale czy chcę tego wszystkiego?
Cala ta negatywna energia nie będzie w stanie się mnie pozbyć
Jestem tu, by stworzyć historie
Mowie prawdę
Wracam szlakiem do tych dni
Kiedy interes się nie kręcił, tak
Pokażę światu, że niczego się niedomagam
Każdy uderzenie, które przyjąłem sprawiło, że uwierzyli, że nie żyję
więc zabierz wszystkie kosztowności
weź wszystkie samochody, weź całą sławę, weź wszystkie reflektory
Możesz przyjąć fakt, że jestem gwiazdą
Wiec tylko możesz słuchać tych słów

(Justin)
Widzę, jak nadchodzą
Próbują mnie poniżyć, ale nie przestanę
Chcą zrównać mnie z ziemią, ale nie przestanę
Dopóki żyję, chłopie nie przestanę, nie!
Ja, ja widzę, jak nadchodzą, nadchodzą
Próbują mnie poniżyć, ale nie przestanę
Chcą zrównać mnie z ziemią, ale nie przestanę
Dopóki żyję, chłopie nie przestanę, nie!

Tak, oni gadają x2
Oni nie podążają ścieżką, którą ja kroczę
Nie przestanę póki nie upadnę
Ale do tego czasu dotrę na szczyt
Dotrę tam, gdzie chcę być
Spacerując po ścieżce przeznaczenia
Na pewno byłem zaniedbywany, ale to Bóg zawsze mnie testował
Niech spoczywają w pokoju ci, którzy zginęli, ochraniając mnie
Obiektywnie muszę ci powiedzieć, która część mnie daje z siebie wszystko
Zasadniczo, ludzie na tym świecie po prostu odpuszczają
Wielu mężczyzn niczym się nie odróżnia, niech tak będzie
Sam decyduj
Nigdy nie bój się dokonywać zmian, skutecznie
Zawsze spoglądaj na rzeczy z różnych stron, perspektywicznie
Każda osoba na tym świecie może czynić dobro
Chcę tylko, by ta wiadomość została zrozumiana
Dobra, stop.
Wszyscy muszą słuchać i podjąć decyzję, by wyobrazić sobie lepsze miejsce bez podziałów
Wiara, każdy potrzebuje misji
Wrogowie muszą z tym skończyć i po prostu słuchać.

(Justin i Sean)
Widzę, jak nadchodzą
Próbują mnie poniżyć, ale nie przestanę
Chcą zrównać mnie z ziemią, ale nie przestanę
Dopóki żyję, chłopie nie przestanę, nie!
Ja, ja widzę, jak nadchodzą, nadchodzą
Próbują mnie poniżyć, ale nie przestanę
Chcą zrównać mnie z ziemią, ale nie przestanę
Dopóki żyję, chłopie nie przestanę, nie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz