piątek, 30 marca 2012

They Don't Care About Us tłumaczenie tekstu

Skin

Głupiec

Wszyscy stali się źli

Sytuacja, złość

Wszędzie tylko zarzuty

W domu

W wiadomościach

Wszędzie tylko żarcie dla psów

Bum, bum szok i śmierć

Wszyscy chyba powariowali


Wszystko, co chcę powiedzieć, to że

Naprawdę o nas nie dbają

Wszystko, co chcę powiedzieć, to że

Naprawdę o nas nie dbają


Bijcie mnie, nienawidzcie mnie

Nigdy nie będziecie mogli mnie złamać

Rozkazujcie mi, rozzłoście mnie

Nigdy nie będziecie mogli nie zabić

Nazywajcie mnie Żydem, oskarżajcie mnie

Dokładajcie mi

Kopcie mnie, rańcie mnie

Nazywajcie mnie ni to czarnym ni to białym


Wszystko, co chcę powiedzieć, to że

Naprawdę o nas nie dbają

Wszystko, co chcę powiedzieć, to że

Naprawdę o nas nie dbają


Powiedzcie, co się stało z moim życiem

Mam żonę i dwoje dzieci, które mnie kochają

Teraz jestem ofiarą brutalności policji

Mam już dosyć być ofiarą nienawiści

Gwałcicie moją dumę, och na Boga


Patrzę ku niebu, żeby wypełniło się Jego proroctwo...

Uwolnijcie mnie


Skin, głupiec

Wszyscy stali się źli

Małoduszność, mędrkowanie

Wszędzie tylko zarzuty

W domu, w wiadomościach

Wszędzie tylko psie żarcie

Czarny człowiek, szantaż

Wrzuccie brata do więzienia


Wszystko, co chcę powiedzieć, to że

Naprawdę o nas nie dbają

Wszystko, co chcę powiedzieć, to że

Naprawdę o nas nie dbają


Powiedzcie mi, co się stało z moimi prawami

Czy jestem niewidzialny, że nie zwracacie na mnie uwagi?

Wasza proklamacja obiecała mi teraz wolność


Mam już dosyć być ofiarą skandalu

Wrzuca się mnie do grupy o złej opinii


Nie mogę pojąć, że to jest ten kraj, z którego przyszedłem

Wiecie, naprawdę nienawidzę tego mówić

Rząd nie chce tego dostrzegać

Ale gdyby żył jeszcze Roosevelt,

Naprawdę by tego nie tolerował,

Nie, nie


Skin, głupiec

Wszyscy stali się źli

Ta sytuacja, tylko mędrkowanie

Wszyscy się oskarżają

Bijcie mnie, lejcie mnie

Nigdy nie będziecie mogli mnie zniszczyć

Bijcie mnie, kopcie mnie

Nigdy nie będziecie mogli mnie pokonać


Wszystko, co chcę powiedzieć, to że

Naprawdę o nas nie dbają

Wszystko, co chcę powiedzieć, to że

Naprawdę o nas nie dbają


Po prostu niektórych rzeczy w życiu nie chcą widzieć


Gdyby jednak żył jeszcze Martin Luther

Nie dopuściłby do tego


Skin, głupiec

Wszyscy stali się źli

Taka jest sytuacja, segregacja rasowa

Wszędzie tylko zarzuty

W domu, w wiadomościach

Wszędzi żarcie dla psów

Kopcie mnie, rańcie mnie

Tylko nie mówcie, co jest słuszne, a co nie


Wszystko, co chcę powiedzieć, to że

Naprawdę o nas nie dbają

Wszystko, co chcę powiedzieć, to że

Naprawdę o nas nie dbają


Wszystko, co chcę powiedzieć, to że

Naprawdę o nas nie dbają

Wszystko, co chcę powiedzieć, to że

Naprawdę o nas nie dbają


Wszystko, co chcę powiedzieć, to że

Naprawdę o nas nie dbają

Wszystko, co chcę powiedzieć, to że

Naprawdę o nas nie dbają

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz