niedziela, 11 marca 2012

Heartbreak Hotel tłumaczenie tekstu piosenki

Żyć w grzechu

Dziesięć lat temu tego dnia

Moje serce tęskniło

Obiecałem, że przenigdy nie powrócę

Tam, gdzie moja ukochana złamała mi serce

i zostawiła mnie tęskniącego

Gdy szliśmy do pokoju

Były tam gapiące się twarze

Patrzące z nienawiścią, przeszywające mnie wzrokiem

Ktoś powiedział witaj w swojej zgubie

Wtedy uśmiechneli się z oczami

Które wygladały jakby mnie znały

To mnie przeraża


Wyszliśmy po schodach

Ciagle ukrywając przygnebienie

Były tam dwie dziewczyny

(Siedzące w moim pokoju)

Podeszła do mnie

Powiedziała to jest to miejsce

Powiedziałeś spotkamy się tu dokładnie w południe


To jest Hotel Złamanych Serc

Witaj w Hotelu Złamanych Serc

Więc to jest Hotel Złamanych Serc

To miejsce to Hotel Złamanych Serc


Nadzieja umarła

Ona myślała że oszukiwałem dla innej kochanki

Odwróciłem się zeby zobaczyć ze jestem tajny

Teraz nie moge zapewnić tej dziewczyny ze nie ma innej

Czyjeś zło próbuje zranić moją duszę

Próbuje kazdego uśmiechu,myśli

Aby mnie omamić i zranić

Wtedy mezczyzna z sąsiedztwa powiedział

Że jest tu w rozdarciu przez 15 lat

To mnie przeraza.

Przyszliśmy do tego miejsca

Gdzie zamieszkał podstęp

Odnalazł tą nikczemną kobiete

(Prowadzącą ten dziwny hotel)

Była tam Sefra i Sue

Kazda dziewczyna którą znałem

I moja ukochana powiedziała ze miłosc jest na wskroś


To jest Hotel Złamanych Serc

Witamy w Hotelu Złamanych Serc

Tak zły

(Hotel Złamanych Serc)

To jest Hotel Złamanych Serc

Dziesięć lat temu do dzisiaj

(Hotel Złamanych Serc)

Raniący mój umysł

(Hotel Złamanych Serc)

Złamałeś serce mojej ukochanej

(Hotel Złamanych Serc)

To jest Hotel Złamanych Serc

(Hotel Złamanych Serc)

Witamy na przedstawieniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz