niedziela, 11 marca 2012

Shakira - Tu Boca tłumaczenie

Coś unosi się w powietrzu,
jak przeczucie,
wiesz że twoje usta
są przeznaczeniem mojej skóry.
I moja inna religia.
podniecająco...

Daj mi znak, przyjdź i wymaż czekanie.
Nie zaspokajaj mojego pragnienia wodą z morza,
która nie robi tego dobrze,
może tylko czynić źle.

Twoje usta to wiedzą,
rzecz, która dotyka, rzecz, która płonie.

Prosisz mnie tak, jak jest niemożliwe
uniknąć pokusy.
Jesteś rzeczą pociągającą.
I twoje usta moim nałogiem
podniecająco...

Pozwolę się zabrać przez ogień w twoim śmiechu.
Słysząc dźwięk twego oddechu.
To co nie robi dobrze,
może jedynie czynić źle.

Twoje usta to wiedzą,
rzecz, która dotyka, rzecz, która płonie.
To niczyja wina,
rzecz, która dotyka, rzecz, która płonie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz