czwartek, 15 marca 2012

Big Dumb Sex tłumaczenie tekstu

Czy nie czy nie chcesz podniecić mnie

Nie bój się powiedzieć mi

Powiedz jeśli myślisz że to brzydkie

Ale czasem nie chcesz dotknąć tego mimo wszystko?


Liczyłem na odmowę

Nie trafiłaś jeszcze na takie chłopię morowe

Nie sądzisz że to czas na ruch

Mogę wziąć to co ty posuwałaś


Hej ja wiem co robić

Będę pieprzył pieprzył pieprzył pieprzył cię

Pieprzył cię

Taa wiem co robić

Będę pieprzył pieprzył pieprzył pieprzył cię

Pieprzył cię będę


Jestem bestią a ty księciem

Jesteś rzeczy sednem

Nie głupim na dyskrecję

Kiedy to na czubku mojego języka


Czy nie czy nie chcesz podniecić mnie

Nie bój się powiedzieć mi

Powiedz jeśli myślisz że to brzydkie

Ale czasem nie chcesz dotknąć tego mimo wszystko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz