niedziela, 25 marca 2012

Peja - (Z)robię szmal (feat.PTP) tekst piosenki

A ja robię ten szmal, mam tu muzę, mam tu bal

Bo przyjemne z pożytecznym łączę, zarabiam szmal

Co weekend jest robota, jest gołda, jest pokaz

Jest pełna sala ludzi, to fani nie hołota

Jest ochota na to wszystko, by dać z siebie wszystko

To show jest od artystów rysiowego pokroju

Fan zmiennych nastrojów nie zawodzi na mic'u

Klasyczny syf jak Warren w erze G-funku

Pieniądze robię choć nie tyram w mennicy

Nie wyrodnicy, showmani, nie męczennicy

Łatwy szmal to to nie jest, często duże ciśnienie

Bo to ciężki kawał chleba, ta, jedziemy w teren

Bus, stacja, hotel, backstage, potem bankiet

Wychylam szklankę, łapię pion i razem z Darkiem

Czas tu na akcje, atakuję lewą flankę

Scena jest moja, operuję dzisiaj crunkiem



W pizdu siana wyjebuję co dzień na melanżach

Później je kołuje to do siebie ma ta branża

Gonię stówki, zbieram długi to jest moja gaża

Siedzieć na etatach za długo mi się nie zdarza

Ale show-biznes to prawdziwy hajs

Nadszedł teraz dla nas czas, żeby robić go na max

Nie którzy mówią, że siana z rapu brak

Rychu, Peja i PTP my zrobimy to tak


PTP, Rychu P, nie do wyjebania gang

'08 projektami rozjebiemy bank

Po godzinach pracy wrzucam zwrotę potem takt

Leję łychę potem track, zrobię siano jak Slin Da

Wsiadam w gablotę, na boku liczę flotę

Nie starczy mi na potem, trza zarobić grubszą kwotę

Jadę i już dzwonię, tam odzywa się abonent

Szybka chwila na stronie to szmal zarobiony w moment


(Właśnie tak) właśnie tak robię szmal, właśnie tak

Robię szmal właśnie tak, właśnie tak, kurwa, tak, tak

Właśnie tak robię szmal, właśnie tak

Robię szmal właśnie tak, właśnie tak, kurwa, tak, tak


Harówka w studio, ja uwielbiam takie gówno

Czysta przyjemność, kleję wersy pracą żmudną

Możesz to nazwać, ja wolę inny wariant

Takie rap sesje dla mnie są jak fajrant

Żadna robota, to nawyk, to pokaz

Na co dzisiaj mnie stać, wszystko si nie na opak

Nie zgubić się w tym chłopak, bo ponownie zgarnę kwotę

Za kolejny rymów notes dadzą wysoką notę

W kolorowej prasie raczej tam się nie pojawię

Raczej wsiądę w pociąg i odwiedzę Jacka Cabę

Szmal do zarobienia, jak go zrobić? prosta sprawa

Spisać swe przeżycia potem nagrać, nie zaprawiam

A gdy ludzie ci uwierzą wtedy kupią, pokochają

Bo to właśnie dzięki wam tacy jak ja szmal zbierają

Właśnie tak, tak, właśnie, tak tak

Właśnie tak, właśnie tak, kurwa, tak, tak


Wiesz jak wypadasz z obiegu Rea wchodzi ci na konto

To nie gramy w to dla syfu, tylko miejski styl non-stop

Ciężki tryb nocą i znowu płynie hajs

Tu przy barze płonie hajs i zamienia się [?]

Żeby tu osiągnąć cel musisz mieć charakter chłopak

Pośród takich, którzy Jack'a Daniel'sa walą jak browar

Pośród tych, dla których słowo Holandia to najpierw koka

I choć życie mam na kredyt to przeżywam je sam zobacz, ej

[tylko tekstyhh.pl]

Nie mam hajsu z rapu chociaż robię go od lat

Dla jednych to jest gówno, a dla mnie cały świat

Jak przyjdzie na to pora, będzie z tego kasiora

Na razie się chill'uję i skręcam se gibona

Zapierdalam cały dzień żeby jakoś wyżyć

Chociaż można tutaj zawsze na lewiznę liczyć

I przyjemne z pożytecznym łączę - muzyka i skręty

Choć to drugie daje siana więcej niż pierwsze niestety


Ja robię, ja robię ja robię robię ten hajs

Hajs, pieprzony szmal, szmal za który potem mam balet

Czasami balet trwa dniami, a wódka płynie litrami

Czasami razem z ziomami spalamy kilogramami

Myślisz, że mam hajsu z rapu, zejdź na ziemię chłopaku

Myślisz, że mam gablotę, te za koncertową flotę, ee

Chciałbyś mieć to co ja, weź idź i zapracuj

Zaczynałem od zera, więc teraz kurwa nie pajacuj


(Właśnie tak) właśnie tak, tak, robię szmal, szmal

Robię szmal i właśnie tak, właśnie tak, kurwa, tak, tak

Robię szmal właśnie tak, tak, robię szmal i właśnie tak

Robię szmal, szmal i właśnie tak, właśnie tak, kurwa, tak, tak

Robię szmal właśnie tak, tak, robię szmal i właśnie tak

Robię szmal, szmal i właśnie tak, właśnie tak, kurwa, tak, tak

Robię szmal właśnie tak, tak, robię szmal i właśnie tak

Robię szmal, szmal i właśnie tak, właśnie tak, kurwa, tak, tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz