piątek, 30 marca 2012

Red Hot Chili Peppers Fire tłumaczenie

No dobra

Teraz sluchaj tego!


Nie dbasz o mnie ja o to nie dbam

Masz nowego glupka Ha! Fajnie

Mam tylko jedna plonaca zadze

Och, czy moge sie kochac z twym ogniem?


Pozwol mi stac przy twoim ogniu

Funky funky ogien...

Pozwol mi stac przy twoim ogniu

Funky funky ogien...

Pozwol mi stac przy twoim ogniu

Funky funky ogien...

Pozwol mi stac przy twoim ogniu

Funky funky ogien...

O tak


A teraz sluchaj mala

I przestan wariowac


Powiedzialas matce ze nie mam domu. Nie moja sprawa

Tylko sie ze mna nie baw to sie nie poparzysz

Mam tylko jedna plonaca zadze

Och, mam zamiar, jej, zrob to twym ogniem


Pozwol mi stac przy twoim ogniu

Funky funky ogien...

Pozwol mi stac przy twoim ogniu

Funky funky ogien...

Pozwol mi stac przy twoim ogniu

Funky funky ogien...

Pozwol mi stac przy twoim ogniu

Funky funky ogien...

O tak


No dalej dalej...

I daj panu Huckleberry przejac to...

Wiesz ze jest zly, wiesz ze tonie, wiesz komu on to daje... Tak!


Tak jest...

Teraz sluchaj tego!


Chcesz mi dac twoje pieniadze

Lepiej je zostaw mala

Zostaw je na czarna godzine

Ja mam tylko jedna plonaca zadze

Och, czy moge sie kochac przy twoim ogniu?


Pozwol mi stac przy twoim ogniu

Funky funky ogien...

Pozwol mi stac przy twoim ogniu

Funky funky ogien...

Pozwol mi stac przy twoim ogniu

Funky funky ogien...

Pozwol mi stac przy twoim ogniu

Funky funky ogien...


Lepiej odsun swoj tylek, dziewczyno

Bo wlasnie wchodze i wchodze sposobem ktorym ty musisz byc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz