niedziela, 25 marca 2012

I kill you tłumaczenie tekstu piosenki

. Zamknij się, nie chce słuchać dźwięku mojego głosu. Ja chciałabym trochę dzikości, jesteś taka nudna w tej masce. Mam na myśli gdzie ty możesz mnie zabić? To nie zdrowe, a ty traktujesz mnie jak dziecko. Jestem młody, nie lubię być uprzejmy, Jestem szalonym charakterem.
Boję się, że to szaleństwo sie zabije, bo jesteś tak uprzejma. Mówisz tylko nie, nie nie. Myślę, że ty zabijasz zabawę. Przestań, tata jest blisko (przestań, nie nie). Chce cię zabić (zabić, morderca).

2. Mam tyle pomysłów na dzisiejszy wieczór. Zaplątałem się w twojej sieci, kochanie. Czasami chce wyzwania, czasami ja chciałbym cię zabić. Kiedyś kochałem ciebie, a teraz napisałem tą piosenkę. Moi fani mnie kochają. Kocham cię. Dlaczego oni chcą cię znowu zabić? Ucieczka ode mnie. Teraz jestem naprawdę wściekły.

Ja chciałbym cię zabić, nienawidzę ciebie, ale znowu, kocham cię. Chciałbym być mordercą, ale nie mam pomysłów na twoją śmierć. Boję się, że to szaleństwo sie zabije, bo jesteś tak uprzejma. Mówisz tylko nie, nie nie. Myślę, że ty zabijasz zabawę. Przestań, tata jest blisko (przestań, nie nie). Chce cię zabić (zabić, morderca). PRZESTAŃ!

4. Walki z twoim gniewem, marzę, by zasnąć obok siebie. Jesteś moim ideałem, chodź są w tobie rzeczy których nie lubię. Dlaczego jesteś taki uprzejmy? Rozczochrane włosy, zmieniony sweter, nie traktuj mnie jak dziecko. Nie doprowadzaj mnie do szaleństwa, nie krzycz na mnie, nie jesteś moim tatusiem. Kiedyś cię zabije, ale zrobimy to razem (co mogę zrobić? Mogę płakać.)

Mówisz tylko nie, nie nie. Myślę, że ty zabijasz zabawę. Przestań, tata jest blisko (przestań, nie nie). Chce cię zabić (zabić, morderca).
PRZESTAŃ!
Nie rób tego, ponieważ ja cię zabije! Chciałbym cię torturować, nie boję się grzechu.

(tekst tylko w rodzaju męskim – nie słuchałam piosenki, więc nie wiedziałam kiedy wstawić jaki rodzaj. Katrina123)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz