sobota, 17 marca 2012

Jedna na milion - Andrzej Piaseczny

Słowo dam że nie chciałem o miłości

Słowo dam innych myśli też mam dość

Słowo że próbowałem głowy prosić

Tylko to czego pragnę dalej jest


I wiem że nie potrafisz też inaczej

I wiem że za to dziś nie minie cię


Jedna na milion

Noc i dzień

Jak milion słońc niech rozpali cię


Słowo dam że nie chciałem o miłości

Słowo mam innych zwykle moc

Lecz wiem że ty także słyszysz serca głosy

Nawet gdy cała reszta mówi nie


I wiem że nie potrafisz też inaczej

I wiem że za to dziś nie minie cię


Jedna na milion

Noc i dzień

Jak milion słońc milion stopni niech


Jedna na milion

Noc i dzień jedna na milion


Rozpali tak aż sama stanie się


Jedną na milion jedną na milion

I wiem że za to dziś nie minie cię

Jedna na milion jedna na milion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz