poniedziałek, 26 marca 2012

Dead Wrong tłumaczenie tekstu piosenki

("Martwe Zło")


[Notorious B.I.G]


Słaby czy silny, kto ma to robić dalej?

Śmiertelnie się mylisz

Słaby czy silny, kto ma to robić dalej?

Śmiertelnie się mylisz


[Notorious B.I.G]


Wyluzuj i rób notatki podczas gdy ja zaciągam się dymem marihuany

Duszę cię i rzucam - spluwa odpalona

Biggie Salls na burmistrza, zabójca w rapie

Skurwysyny odmawiajcie swoje modlitwy

Krwawa Mary pełna chwały, uderzam dziwkę w twarz

Zabieram jej torbę od Gucci'ego i North Face'a z jej pleców

Dźgam ją jeśli robi sceny

Zabawnie z pieniędzmi och myliłem się kochanie

Nie chcę cię zgwałcić, ja chcę tylko ten papier

Wizę, rozumiesz? Jestem nieprzytomny jak The Vapors

Kim jest ten Pan Macho do którego dzwoniłaś, frajer

Szybka pięść jak Camacho, mam to

Tyle stylu, powinienem zadawać się ze stylistami

Przygotuj się, odpocznij, ziomki muszą się obudzić

Poczuj indonezję, pobiję cię do nieprzytomności

Później będę pieprzył twoją matkę, uderzę ją aż dostanie amnezji

Ona nic nie pamięta! To tylko dwa uderzenia

Ona upada na ziemię, ja na jej piersi

Ssąc jej sutki, dziwka błaga o penisa

Twoja mama nie uprawia brzydkiej miłości, mój fiut buja się szybko

Chyba miałem wtedy kombinację House of Pain i Bobby Brown

Bo "Pierdoliłem" i "Skakałem"

Gdy skończyłem zapytałem ją kim jest ten człowiek

Ona powiedziała "B-I-G"

I wtedy strzeliłem w jej o-k-o (Yo, Big, śmiertelnie się mylisz)


[Notorious B.I.G]


Słaby czy silny, kto ma to robić dalej?

Śmiertelnie się mylisz

Słaby czy silny, kto ma to robić dalej?

Śmiertelnie się mylisz


Nie obchodzi mnie co kto mówi

Nie obchodzi mnie co kto mówi

Nie obchodzi mnie co kto mówi

Nie obchodzi mnie co kto mówi


[Notorious B.I.G]


Kiedy jestem na haju lubię rozpryskiwać krew jak musztardę

Uwierz w to, mój hardkorowy deszcz zostawia cię zardzewiałego

Rusz Lucyfera, jestem bardziej bezwzględny

Zostawiam cię bez zębów, zostałeś skrytykowany, rzucam to

Łzy na mnie nie działają, uderzam w nich z ziomkami Tech G

Lekceważ mnie - moja moc jest śmiercionośna

Rozstrzeliwuję dzieciaki, żadnego gdybania

Uderzam mamusię w brzuszek jeśli dziwka zgrywa idiotkę

Podcinam nadgarstki małej siostrze

Po tym gdy ssała fiuta, zadźgałem brata szpikulcem

Bo chciał żebym go wziął od tyłu

Ale Smalls nie schodzi tak w dół

Twój ojciec ukrywa się w pokoju, zapierdoliłem go miotłą

Przeciąłem mu plecy i sypnąłem sól na ranę

Myślisz że z kim masz do czynienia?

Każdy kto wejdzie mi w drogę czuje to!

Hardcore, wessałem to jak cipkę

Dźgam cię aż wytryśnie krew, więc proszę nie naciskaj mnie

Używam gumek więc nie znajdą śladu nasienia

Czarny demon, kilka dziwek krzyczy

Bo wiesz, uwielbiam młode świeże i zielone

Bez włosów w tamtych miejscach, wiesz co mam na myśli?


[Notorious B.I.G]


Słaby czy silny, kto ma to robić dalej?

Śmiertelnie się mylisz

Słaby czy silny, kto ma to robić dalej?

Śmiertelnie się mylisz


Nie obchodzi mnie co kto mówi

Nie obchodzi mnie co kto mówi

Nie obchodzi mnie co kto mówi

Nie obchodzi mnie co kto mówi


[Puff Daddy]


Panie i Panowie..


[Eminem]


Jest kilka różnych poziomów w kulcie Szatana:

Głowy koni, ofiary z ludzi, kanibalizm, świece i egzorcyzmy

Seks ze zwierzętami, wielbłądy, ssaki i króliki

Ale ja w to nie wchodzę, pieprzę ten zwyczaj - ja po prostu

Biję cię aż umrzesz, z bronią która wgryza się w ciało

Nigdy nie zjadam cię zanim nie wyrucham, mięso wygląda na świeże

Mam lwa w kieszeni, kłamię, mam dziewiątkę w kieszeni

Kochanie pragnę go zastrzelić

Jest gotowy na wojnę, ja jestem gotowy na wojnę

mam maczety i miecze na każdego frajera który mówi że jest twardy

Mój uzi jest tak mocny jak twój, yeah spotkałeś mnie wcześniej

Marshall wejdzie przez drzwi, przyłożę twoją twarz do podłogi

Twoje ciało rozłożone na kapie, czerwień na ścianie

Czerwień na suficie, czerwień na podłodze, weź nową kurwę

Spotkana na 2, mokra na 3

I martwa na 4 - śmiertelnie się pomyliłem


[Notorious B.I.G]


Słaby czy silny, kto ma to robić dalej?

Śmiertelnie się mylisz

Słaby czy silny, kto ma to robić dalej?

Śmiertelnie się mylisz


Nie obchodzi mnie co kto mówi

Nie obchodzi mnie co kto mówi

Nie obchodzi mnie co kto mówi

Nie obchodzi mnie co kto mówi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz