poniedziałek, 19 marca 2012

Justin Bieber - Set A Place At Your Table tłumaczenie

1. Wszystko wydaje się dziwne tego ranka

Kiedy pakuje torbę do szkoły

Uśmiechy do których jestem przyzwyczajony, zniknęły.

Słyszałem ojca jak mówił do mamy w korytarzu

Poza szeptem to co usłyszałem było ...

Ref.


Zrób miejsce przy stole dla kogoś kto go potrzebuje

Zrób miejsce przy stole dla kogoś żeby usiadł i zjadł .

Zdejmij buty , połóż nogi wysoko

Zapomnij o ich problemach na chwile

Kiedy miejsce jest przy twoim stole

Tam jest nadzieja dla ciebie i dla mnie


2. Czułem się bezradny słysząc te słowa

Czy to jest rodzina dwa piętra niżej ?

Powiedzieli że mieli kilka złych miesięcy

Które przycisnęły ich do ściany.

I Może to nie brzmi strasznie

Wiem że jest coś co mogę dla nich zrobić


Ref ...


3.Zrób miejsce przy stole dla rodziców i przyjaciół.

Poświęć trochę czasu tylko po to aby się pośmiać i jeść


Ref ...


Zawsze jest trochę nadziei dla ciebie i dla mnie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz