sobota, 17 marca 2012

Alguien come tu tłumaczenie tekstu

Widziałem miłości przychodzące
i odżywające wyobrażenia.

Widziałem noce szaleństwa
i widziałem noce, które trwają.
Dałem miłość dla zabawy
I dałem miłość z serca.
Widziałem wargi rozpalone
i rozdarcie dwóch uczuć.

Ale nigdy nie widziałem kogoś takiego, jak ty
Ale nigdy nie widziałem kogoś takiego, jak ty,

kto wznosi mnie aż do nieba
gdy mówi 'kocham cię',
kto mnie całuje i ja czuję
że chcę zaśpiewać całemu światu:

Na na na... Na na na...

Dałem wszystko, czym jestem
i kochali mnie i zranili mnie.

Widziałem skórę pełnego księżyca
i widziałem skórę, która cię zatruwa.

Widziałem anioła z bardzo bliska
i raj przed moimi drzwiami.

Ale nigdy nie widziałem kogoś takiego, jak ty
Ale nigdy nie widziałem kogoś takiego, jak ty,

kto wznosi mnie aż do nieba
gdy mówi 'kocham cię',
kto mnie całuje i ja czuję
że chcę zaśpiewać całemu światu:

Na na na... Na na na...

Ale nigdy nie widziałem kogoś takiego, jak ty
Ale nigdy nie widziałem kogoś takiego, jak ty,

kto wznosi mnie aż do nieba
gdy mówi 'kocham cię',
kto mnie całuje i ja czuję
że chcę zaśpiewać całemu światu:

Na na na... Na na na...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz