piątek, 9 marca 2012

Understanding tłumaczenie tekstu piosenki

"Zatrzymujesz odpowiedzi głeboko w granicach swego umysłu

Świadomie zapomniałeś o tym

Tak właśnie umysł ludzki pracuje

Kiedy tylko coś jest zbyt nieprzyjemne dla nas zbyt haniebne

Żeby to rozważyć, odrzucamy to

Wymazujemy to z naszych pamięci

Ale odpowiedĄ wciąż jest tutaj"


(Nie można wszystkiego zmyć)

(Nie można wszystkiego sobie życzyć)

(Nie można we wszytkim pokładać nadzieję)

(Nie można wszystkiego wypłakać)


Ból chwycił cię

Strach związał cię

Uwolnione życie we mnie

W naszej wzajemności

Wstyd czciliśmy

Zaślepieni przez prawdę

ZnaleĄć sposób na to kim jesteśmy

Proszę nie bój się

Kiedy ciemność zaniknie

Świt przełamie milczenie

Wrzask w naszych sercach

Moja miłość do ciebie wciąż rośnie

To zrobiłam dla ciebie

Zanim próbowałam walczyć z prawdą mój końcowy czas


"Mieliśmy próbować być prawdziwi

I poczułam samotność, i nie jesteśmy razem

I to jest prawdziwe"


Nie można wszystkiego zmyć

Nie można wszystkiego sobie zapragnąć

Nie można wszystkiego wypłakać

Nie można wszytkego zdrapać


Kłamliwe poza tobą

Słuchanie twojego oddechu

Życie płynie w tobie

Płonie we mnie

Stój i mów do mnie

O miłości bez muzyki

Powiesz mi że będziesz żył dzięki temu

I ja umrę dla ciebie

Nie odrzucaj mnie

Powiedz że będziesz ze mną

Mimo iż wiem że nie mogę

Dawać samotność


''Nie jesteś sama, jesteś??''

''Nigdy...Nigdy.''


Nie można wszystkiego sobie wywalczyć

Nie można we wszystkim pokładać nadzieję

Nie można wszystkiego sobie wykrzyczeć

To po prostu nie zaniknie, Nie


Nie można wszystkiego zmyć

Nie można wszystkiego sobie zapragnąc

Nie można wszystkiego wypłakać

Nie można wszytkego zdrapać


(Nie można wszystkiego sobie wywalczyć)

(Nie można we wszystkim pokładać nadzieję)

(Nie można wszystkiego sobie wykrzyczeć)

Ooh ,to cały czas

Ooh ,to cały czas


''Ale odpowiedź jest zawsze tam,

Nicość jest zawsze prawdziwie zapomniana''

''Ponieważ jestem na to zbyt zmęczona''

''Ponieważ jestem na to zbyt zmęczona''

''Ponieważ jestem na to zbyt zmęczona''

''Ponieważ jestem na to zbyt zmęczona''

''Ponieważ jestem na to zbyt zmęczona''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz