środa, 29 lutego 2012

A Place In The Dirt tłumaczenie piosenki

Miejsce w brudzie


Jesteśmy przeklęci i martwi

Wszystkie boskie dzieci zostaną przesłane

Do naszego perfekcyjnego miejsca w słońcu

I w brudzie


Na przedniej szybie mojego serca

Jesteśmy pluskwami tak ubabranymi i przerażającymi

I czy możesz powstrzymać mięso od myślenia

Zanim połknę to wszystko

Proszę,czy możesz


Umieść mnie w kolumnie samochodów

Umieść mnie w martwej paradzie

Ubierz mnie i weź mnie

Ubierz mnie i zrób mnie

Twoim umierającym bogiem


Anioły z igłami

Grzebią w naszych oczach

I wpuszczają okropne światło

Świata do środka

I już nie byliśmy dłużej ślepi

I już nie byliśmy dłużej ślepi



Umieść mnie w kolumnie samochodów

Umieść mnie w martwej paradzie

Ubierz mnie i weź mnie

Ubierz mnie i zrób mnie

Twoim umierającym bogiem


Teraz trzymamy "ohydną głowę"

Mary-dziwka jest w łóżku

Oni rzucili cień na naszą idealną śmierć

W słońcu i w brudzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz