czwartek, 23 lutego 2012

Ten Years Gone tłumaczenie tekstu

Dziesięć lat zniknęło


To co było kiedyś, potem będzie znów

Nie myśl że czasem bieg może się zmienić

Rzeka zawsze dociera do morza

Każda gwiazda szczęścia ma kilka promieni

Ptaki na skrzydłach nadziei lecą w dół po zdobycz

Odrobina tego, co pozwala mi czasem czuć nie musiała wzrastać

ale tak jak orzeł, który pozostawia swe gniazdo, ma długą drogę do odejścia


Zmiany wypełniają mój czas, mała, wszystko ze mną w porządku

Pomiędzy nimi myślę o tobie, i o tym, jak zwykle bywało


Czy kiedykolwiek potrzebowałaś kogoś i jego zła

Czy kiedykolwiek potrzebowałaś kogoś żeby przeżyć najlepszą miłość w swoim życiu

Czy pamiętasz mnie, mała, czy czułaś się dobrze

To przez to, że był to pierwszy raz i nie wiedziałaś, że będziesz


W oczach nie widać żeby się skrzyły, uczucia wzrastają

Smak twojej miłości wzdłuż drogi, patrzenie na czyszczenie twoich piórek

Odrobina tego, co pozwala mi czasem czuć nie musiała wzrastać

Jesteśmy orłami w jednym z gniazd, gniazdo jest w naszej duszy


Lisica w moich snach, ze wspaniałą niespodzianką dla mnie

Nigdy nie sądziłem, że zobaczę twoją twarz, taką jaką zwykle bywała

Och, kochana


Nigdy cię nie opuszczę

Czekam, dziesięć lat zniknęło...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz