środa, 15 lutego 2012

In Chains tłumaczenie tekstu

W łańcuchach


To, jak się poruszasz

Sprawia, że pragnę

To, jak się poruszasz

Sprawiło, że płonę

Wiem, że wiesz co mi robisz

Wiem, że moje ręce nigdy nie będą wolne

Wiem, jak to jest

Być skutym łańcuchami


To, jak się poruszasz

Ma za cel prześladować mnie

To, jak się poruszasz

Aby kusić i wytrącać mnie z równowagi

Wiem, że wiesz od dnia kiedy się urodziłaś

Wiem, że w jakiś sposób powinienem być ostrzeżony

Wiem, że ciągle chodzę od północy do świtu

Skuty łańcuchami


W łańcuchach

Jestem w łańcuchach


Sprawiasz, że umieram dla ciebie

Ty wypełniasz moje życie

Sprawiasz, że modlę się do ciebie

Mówię ci

Wszystko, co chcesz

Sprawiasz, że wyciągam do ciebie ręce

Moja dusza też mnie błaga

Sprawiasz, że śpiewam ci

Przynoszę ci

Wszystko, o co mnie prosisz


To, jak się poruszasz

Jest mesmeryczne

To, jak się poruszasz

Jest hipnotyczne


Wiem, że rozpadam się na kawałki, gdy jesteś obok

Jąkam się, mamroczę żałosny dźwięk

Chwieję się, potykam, spętany i skuty

Łańcuchami


W łańcuchach

Jestem w łańcuchach


Sprawiasz, że umieram dla ciebie

Ty wypełniasz moje życie

Sprawiasz, że modlę się do ciebie

Mówię ci

Wszystko, co chcesz

Sprawiasz, że wyciągam do ciebie ręce

Moja dusza też mnie błaga

Sprawiasz, że śpiewam ci

Przynoszę ci

Wszystko, o co mnie prosisz


W łańcuchach

Jestem w łańcuchach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz