poniedziałek, 13 lutego 2012

Rush tłumaczenie piosenki

Chodź ze mną

Otwórz swe czułe usta

I mów do mnie

Wyciągnij swe delikatne dłonie

I poczuj mnie

Nie mogę stworzyć żadnych planów

By się ukryć


Otwórz swe czułe usta

Wyciągnij swe delikatne dłonie

Masz tak czułe usta

Że bez trudu przejrzysz mnie na wylot


Kiedy się podnoszę

Kiedy biegnę

Biegnę do ciebie


Płaczę dla ciebie

Widziałaś jak z moich oczu

Płyną dla ciebie łzy

Słyszałaś moją prawdę

Która przeradza się w kłamstwo dla ciebie

Widziałaś moją miłość

Stającą się dla ciebie nagrodą


Widziałaś łzy w moich oczach

Słyszałaś moją prawdę przeradzającą się w kłamstwo

Widziałaś łzy w moich oczach

Nie jestem dumny z tego co robię


Kiedy się podnoszę

Kiedy biegnę

Biegnę do ciebie


Wstałem by cię spotkać

Gdzieś tam wysoko

Kiedy biegnę by cię powitać

Moja dusza jest naga


Dałem ci więcej

Odrzuciłem podpory

I czołgałem się po podłodze do ciebie

Szukając cię za każdymi drzwiami

I z powodu tych wszystkich rzeczy

Które dla ciebie zobaczyłem

Moja dusza się wzbogaciła


Kiedy się podnoszę

Kiedy biegnę

Biegnę do ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz