sobota, 25 lutego 2012

Say My Name tłumaczenie piosenki

Wypowiedz moje imię


[Eminem]

To nie hodowca bydła

Nie wiem na chuja, jak to nazwać

Ale nie wołowina

Co jest, X?


Pływam jak wielki duch w tym gównie, jestem upiorny

Pośpieszasz mnie, bo nie żyjesz, żeby mnie upiec

Miałbym pierdolony tyłek kopnięty przez Moby'ego

Jeśli pozwalam jakiejś napalonej suce lubić gliniarza bardziej niż mnie

Robię wojnę i próbuję przywieść moją załogę w dół

Nigdy nie będę zniżać się do tego poziomu, żeby zrobić to teraz

Miałem nowego kota, teraz wyciągam dwa gnaty

Z kulami, W końcu dostałem coś do strzelenia


[Xzibit]

Zastanówmy się, kto dostał miasto na zamku

Zastanówmy się, kto trafił w cel z Glocka

Zastanówmy się, kto dopina swego

Zastanówmy się, kto naprawdę chce swego imienia na ulicy

Zastanówmy się, kto chce umrzeć w tym samym czasie co ja

I skończyć się spotykać

Teraz byłem, błogosławiony z prezentem albo przeklęty z przekleństwem

Spaceruję, karawana po karawanie, z wersem po wersie

I będę cholerny, jeśli Bill zatańczy z Duprim

Albo ktokolwiek zamachnie się siekierą na moje drzewo genealogicznem, jak teraz


[Refren]

[Nate Dogg]

Kocham to, kiedy twój czarnuch rozmawia, wymawia moje imię

Wygląda jak twój pysk, nie połączony z mózgiem

Dwa-zero-zero-trzy, cholera, to nie to samo

Lepiej mieć pasek, mój czarnuchu, jeden i prosty

Połóż karty na stole, czarnuchu, grajmy fair

Usłyszałem cię tak dawno, masz zamiar otrzymać ból

Nie chcę słyszeć, co miałeś na myśli, nie wyjaśniaj

Prawda, zanim dostaniesz swoją trumnę, a on wymania moje imię


[Xzibit]

Dlaczego nienawidzisz mnie (nienawidzisz mnie)? Pochodzę znikąd

Krew, pot i łzy, nie stworzyłeś mnie

Jak możesz we mnie nie wierzyć (nie wierzyć)? Nie znasz gówna o mnie

Nie byłoby wybrzeża zachodniego beze mnie

Tnę z bzdurą (?) (bzdurą), walczę o przetrwanie

A teraz ty próbujesz być moim rywalem

Widziałem, co mówisz partnerowi, to mała ziemia

Nie gra z twoim czarnuchem, to nie jest warte

Tego bólu (tego bólu), cała męka (cała męka)

Całe przerażenie (całe przerażenie), cała tragedia (cała tragedia)

Podnieś ręce na ludzi, już czas na walkę

Wal w piersi, pozostań wrogi

Zagrażasz mojemu życiu (Chodź!), pewnego dnia zrozumiesz

Że duma to znak niemądrego człowieka

Więc kto pierdoli?! (kto pierdoli?!), myślisz, że rozmawiasz

Żyjesz i kierujesz we własnej osobie, jestem w prawo przed tobą!


[Eminem]

Nigdy naprawdę nie stłukłem tyłka Jermaine'a, Dre potłukł go

Nikt nie zmówił się, zanim on wrócił i okradł go

Nigdy naprawdę nie przyniosłem tego dla jego dupy, zapuszkowałem go

Mogłem być jak Treach, robić Boom Bap i uderzać go

Fiolet, dla przedrzeźnienia go z dwoma rapującymi Urkelami

Mogłem bić, wziąć stary rap i bić cię

Ale nie zrobiłem tego, trzymałem to w wosku i dałem ci

Ja jestem "Square Dance", bo mam dosyć kręgów rapujących

Wokół ich klaunów, razem próbują mnie wołać

To tak, jakbym słuchał miauczenia pierdolonych psów

Prawdopodobnie będziesz bardziej próbował wrócić i wykopać mnie

Nie chcesz tego z rapem, to jest to, co mnie otacza - chodź

(Ja) Nie jesteś żadnym gangsterem

(Nigdy) Ale wiesz, że ja spluwam eterem

(Nie) Powinienem rozpruć ci brzuch

(Przegram) Żeby pokazać ci, że nie jestem R. Kelly'm

X, podaj mi chwast, chcę rozrzucić swoje prochy po jego dupie

Po raz ostatni, człowieku [wycięte] - "Widzę twoje pierdolone usta"


[Refren]


[Eminem]

Po raz ostatni, człowieku, kończę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz