środa, 29 lutego 2012

Fuck U tłumaczenie piosenki

Masz coś w twarzy, co chętnie bym usunął

Widzę grzech w twym uśmiechu i w kształcie twych ust

Chciałbym zobaczysz, jak trawi cię ból

Zapamiętałem twoje imię, choć nigdy się już nie zobaczymy


Trudno uwierzyć, że kiedyś byłeś taki, jak inni

Teraz dorosłeś i stałeś się samym diabłem

Modlę się do Boga o coś miłego do powiedzenia

Ale wątpię w to, więc po prostu pieprz się!


Jesteś szumowiną, szumowiną i mam nadzieję, że o tym wiesz

Są rysy w twym uśmiechu, które zaczynają być widoczne

Świat musi widzieć, że czas, byś odszedł

Brakuje światła w twych oczach a twój mózg pracuje za wolno


[Chorus]


Dam głowę, że śpisz jak dziecko z kciukiem w buzi

Mógłbym zakraść się i wsadzić ci pistolet do buzi

Rzygać mi się chcę, gdy słyszę, jakie pierdoły opowiadasz

Tyle głupot naraz, pewnie zajmuje ci to cały dzień

W piekle jest miejsce z twoim imieniem na krześle

Z gwoździem w środku dla wypełnienia

Patrzysz na siebie i czy widzisz to samo co ja?

Jeśli tak to po cholerę się na mnie gapisz?


Po cholerę, po cholerę się nam nie gapisz?


Każdy czeka na swój czas, ale myślę, że twój już się skończył

Czy mógłbyś się pospieszyć, bo uważam cię za obdartusa?

Czekam na dzień, gdy znikniesz z pola widzenia

Gdy nie zobaczę twojej twarzy, a ty zgnijesz pod ziemią


[Chorus]


Więc po prostu pieprz się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz