piątek, 17 lutego 2012

It hurts tłumaczenie piosenki

Teraz, po raz pierwszy w moim przeznaczeniu
Znalazłam coś prawdziwego, czystego, jednorożca z miłością wewnątrz
I myślę, że chcesz zachować te skryte iskierki
Na zawsze w swojej duszy! Haa-Ho-o

I myślę, że tylko
Mogłabym zachować siebie
Moja dusza jest taka czysta, taka prawdziwa, na prawdę piękna
Mogłabym zmarnować te wszystkie gwiazdy na niebie, by wygrać tą dumę!

Ale teraz znalazłam swojego
Haa-Ho-o
Będę krzyczała głośno i wylewać moje łzy, ponieważ!

Każdego dnia, gdy jestem z tobą
Noszę swoje ulubione perfumy
I w dni, gdy jestem bez Ciebie
Noszę jedynie moje łzy i kwaśną minę
Mając Ciebie na sobie, całą noc i cały dzień
Sprawia że chce szeptać i się modlić by Cię nigdy nie stracić... Ale to boli, to boli
Oh, kochanie usłysz mnie... To boli, to boli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz