środa, 15 lutego 2012

Bangers And Mash tłumaczenie tekstu

Ugryzłeś mnie, ugryzłeś, ugryzłeś, ał

Ugryzłeś mnie, ugryzłeś, teraz chcę więcej


Stojąc w holu

Wyrzucając mur

To wszystko było wysłane by odzyskać piekło

Trzaski i stłuczki

Odmowy dla pieniędzy

Albo jesteś w klubie, kochanie, albo nie


Cokolwiek cię nakręca

Cokolwiek cię spowalnia

Komendant policji albo wicekanclerz

Lord i dama, bla bla bla

Wikary albo sędzia

Tańczycie według mojej małej czerwonej książki


Bo ugryzłeś mnie, ugryzłeś, ugryzłeś, ał

Mam truciznę, truciznę, i chcę więcej


Jeśli jesteś na szczycie

To jest to długi upadek

Piramida jest mocą

Zmieniamy godzinę

Jeśli jesteś na szczycie

To jest to długi upadek

Jeśli spoglądasz w ciemność

Ciemność spojrzy w ciebie

Z powrotem w twoją duszę


Czek przeszedł

Czek przeszedł

Czek, czek, czek


Zdejmuję cię

Zdejmuję cię

Zdejmuję cię

Kiedy idę w dół

Zdejmuję cię

Zdejmuję cię

Stoję w holu

Kopię w mur


Bo ugryzłeś mnie, ugryzłeś, ugryzłeś, ał

Trucizna, mam truciznę, mam teraz truciznę

Mam truciznę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz