poniedziałek, 20 lutego 2012

Jimi Hendrix Hey Joe tłumaczenie

Hej Joe, dokąd idziesz z bronią w twej dłoni?

Hej Joe, powiedziałem dokąd idziesz z bronią w twej dłoni?

Spoko. Wychodzę zastrzelic moją byłą panią

wiesz, przyłapałem moją była panią jak dorabiała mi rogi z innym facetem

TAK!! Wychodzę zastrzelic moją byłą panią

wiesz, przyłapałem moją była panią jak dorabiała mi rogi z innym facetem

Huh! I to nie jest zbyt fajne.


Uh, hej Joe, słyszałem że zastrzeliłeś swoją kobietę

zastrzeliłeś ją.

Uh, hej Joe, słyszałem że zastrzeliłeś swoją kobietę,

Zastrzeliłeś ją, padła do gleby. Tak!


Tak, tak zrobiłem, zastrzeliłem ją,

wiesz, przyłapałem moją byłą panią jak dorabiała mi rogi,

dorabiała mi rogi na mieście.

Uh, tak zrobiłem, zastrzeliłem ją

wiesz, przyłapałem moją byłą panią jak dorabiała mi rogi na mieście.

I dałem jej broń i ją zastrzeliłem!


Spoko

(Ah! Hej Joe)

Zastrzel ją jeszcze raz, chłopie!

(Oo)

Tak.

(Hej Joe!)

Ah, wal to!

(Hey)

Ah! Ah!

(Joe gdzie pójdziesz?)

Oh, spoko.


Hej Joe, powiedziałem teraz,

(Hej)

uh, gdzie teraz uciekniesz, gdzie uciekniesz?

Tak.

(gdzie pójdziesz?)

Hej Joe, powiedziałem,

(Hej)

Gdzie będziesz uciekał?

Teraz, gdzie, gdzie pójdziesz?

(Joe!)

Wal to!

Jadę drogą na południe, drogą na południe,

(Hej)

Drogą na południe do Meksyku! Spoko!

(Joe)

Jadę drogą na południe,

(Hej, Joe)

drogą na południe gdzie mogę byc wolny!

(gdzie masz zamiar...)

Nikt mnie nie znajdzie chłopie!

(...pójśc?)

Żaden kat,

(Hej, Joe)

Nie zawiesi liny wokół mojej szyi!

(Joe gdzie masz zamiar..)

Lepiej uwierz w to teraz!

(...pójśc?)

Muszę już iśc!

Hej, hej, hej Joe,

(Hej Joe)

Lepiej uciekaj!

(gdzie masz zamiar...)

Żegnajcie wszyscy.

(...pójśc?)

Hej, hej Joe, co powiedziałem,

Uciekaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz