sobota, 25 lutego 2012

Tool - Sober tłumaczenie

Trzeźwy


Tuż za mną jest cień

Zaciemniający każdy krok, który zrobię

Czyniący każdą obietnicę próżną

Kierujący każdy palec na mnie

Czekający jak kroczący dumnie lokaj

Na kim spocznie palec

Zamordujmy natychmiast ścieżkę "musimy"

Zanim nadejdzie syn

Jezu, czy, kurwa, nie zagwiżdżesz

Coś przeszłego i skończonego?


Dlaczego nie możemy po prostu nie być trzeźwi?

Chcę już to zacząć

Czemu nie możemy pić wiecznie

Chcę to zapoczątkować


Jestem tylko bezwartościowym kłamcą

Jestem tylko imbecylem

Tylko cię skomplikuję

Zaufaj mi i pogrąż się

Znajdę twój centralny punkt

Wyżuję go i cię opuszczę

Popracuję, aby cię wywyższyć

Tylko po to, aby doprowadzić cię do upadku


Ufaj mi


Matko Mario czy nie szepniesz

Czegoś przeszłego i skończonego


Ufaj mi


Chcę tego, czego chcę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz