poniedziałek, 20 lutego 2012

Queens Of The Stone Age Sick, Sick, Sick tłumaczenie

"Chory, Chory, Chory"


Młody, głupi, nie widzi problemu

Przekrwione, spojrzenie jak bandzior

Proste jak to, Jestem zakochany w ryzyku

Wiem co zostało przeze mnie zrobione

Ale powiedz mi co straciłem

Więc prosze nie zostawiaj czegoś

Nie marnuj, zachowaj nic

Pozbąć się aureoli, nie stawiaj oporu

Oblizanie warg, uścisk na twoim biodrze


Chory, Chory, Chory

Bez oporu

Chory, Chory, Chory

Bez oporu


Pierwsza rzecz, której ulegliśmy

Krzyczeć, wymazać i wyciąć

Dni są zamknięte, jeśli nie są uwolnione

Proszę daj mi zrobić cokolwiek co Cię uszczęśliwi

Zrób coś, stwórz kogoś

Błagaj na kolanach, kochana kochana proszę

Opuść swoją dolną wargę

Kiedy strzela bat


Ty wiesz czego chcemy

Kandyzowany wytrysk


Chory, Chory, Chory

Bez oporu

Chory, Chory, Chory

Bez oporu


Totalne zaćmienie w zębach ryzyka

Język zakręca, nieustanna szczęśliwość

Wieczna północ

Wieczna...


Chory, Chory, Chory

Bez oporu

Chory, Chory, Chory

Bez oporu


Chory, Chory, Chory (Chcę to wziąć)

Bez oporu (Nie chce wybierać)

Chory, Chory, Chory (Chcę to wziąć)

Bez oporu (Nie chce wybierać)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz