poniedziałek, 20 lutego 2012

Queens Of The Stone Age Another Love Song tłumaczenie

Another love song - kolejna miłosna piosenka


Jesteś taka niemożliwa

Krzyk i lament oziębia moja duszę

Nie chcę słyszeć ciebie za sobą

Cały ten czas gdy wstawałaś i płakałaś

To nie kłamstwo

Robiłaś to sobie

Jak przeżuwanie gumy z pod mojej półki

Nie udawaj zaskoczonej

Musisz wiedzieć to wszystko


To tylko kolejna miłosna piosenka

Kolejna miłosna piosenka


To nigdy nie jest łatwe

To nie jest trudne

Kiedy straciłaś swoje zmysły

Z tobą to jest sleezy (?)

Nie mów mi o swoich zmartwieniach

Jestem chory, zostawię cię ślępą

Teraz nadchodzi czas

By opuścić tę miłość to opuściło cię oziębłą

Nie potrzebuję pracować nad tym teraz

Ponieważ wiesz, że nie ma wyjaśnienia „dlaczego".


To tylko kolejna miłosna piosenka

Kolejna miłosna piosenka


Nigdy ci nie powiedziałem, że będziesz ostatnią na zawsze

Nie możesz zatrzymać tego chłopca na długo, wykop to

Czasy gdy czytałaś moje listy

Kochanie, ja odejdę


To tylko kolejna miłosna piosenka

Kolejna miłosna piosenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz