piątek, 24 lutego 2012

Grindin' (freestyle) tłumaczenie tekstu

[Intro - Eminem]

Shady Records
Jestem Marshall
Jestem w twoim domu wieczorem
Yo, wyłącz to klikanie

[Eminem]

Moja muzyka jest terapeutyczna
Ale to również udowadnia
Że mogę doprowadzić cię do nastroju
W którym ty wyskakujesz z auta kiedy się rusza
Będziesz czekał na ten moment
Moje kazanie jest jak omen
Służę, jestem Erick Sermon
Widziałem że okno było otwarte
I wyskoczyłem przez nie
Moja wina jeśli nie jesteś na to napalony
Odchodzę, tutaj jest moja książka rymów
No dalej przekartkuj to
I wybierz sobie co chcesz
Przetrząśnij, i znajdź coś
Co możesz wykorzystać by kogoś przelecieć
I nawijaj to podskakując
Ciągle radzę sobie ponad tobą
Robię przysiady, kurwa mam zdobyty cel
Gdzie nie muszę już nawet pisać, po prostu myślę
To są bazgroły tchórza, to gówno jest odrażające
Będę kopał tyłki tym bzdurą
Jednorazowe rymy, wybierz partię
Żyję z miłości do rapu, zwariowałeś
Zrobiłem bity dla Jay-Z za darmo
Moja strona, potrzebujesz bitów, jesteś konopią
Więc to jest zapłata Dre, ty Kay Slay machałeś zapłatami
Zostaję w beefie z JD dopóki Dre dwa razy nie powie mi
Że to w porządku by przestać go jarać
Oops! Wypuściłem to, teraz przepraszam
Za późno G, to jest na taśmie
A taśma przeskoczyła na "Say What You Say" skurwielu
Drama King, Kay Slay, skurwielu, my dyktujemy ten mixtape
Xzibit jara małego karłowatego geja który ssie chuje

[Xzibit]

Panie i Panowie
To jest dedykowane człowiekowi którego wszyscy kochamy aż do nienawiści
Tattoo a.k.a The Leprechaun a.k.a. Mr. Jermaine Dupri
Dalej panie i panowie śpiewajcie
(Mali ludzie mają) Co! (zero powodów) Yeah!
(Mali ludzie mają) Co! (zero powodów) Dalej
(Mali ludzie mają zero powodów by żyć)
Haha jebany pedał
Jeśli ty jesteś So So Def bardziej niż dziwka z aparatem słuchowym
Nie jesteś wart określenia, twoje serce pompuje lemoniadę
Hak, lina i ciężarek, złapałeś przynętę
Ustalmy twój wiek, nie wzrost, nie wagę
Za każdym razem robisz profesjonalne hity
To czemu zawsze brzmi to jak gówno innego kolesia?
Jakby od Big'a do Puff'a do Snoop'a do Jay'a
Hej Jermaine czyjego chuja dzisiaj obrobiłeś?
Nie możesz czekać na zielone światło od Dr. Dre
Nigdy nie polubi twojej pierdolonej dupy, nie ma kurwa mowy
I mógłbym się martwić mniej jakbyśmy byli kolegami z wytwórni
Twój styl umrze, Kolumbijczycy powinni zrzucić wagę
Mam miłość dla Da Brat'a odczepiając się z powrotem od Bow Wow'a
Pierdolę cię, pierdolę was czarnuchy piszące swój rap
Co do waszego dostania się do L.A, przekazuję odwołanie
Nie miej mi za złe Papa Smerfie nie dostaniesz palenia
Ale możesz zostać okradziony i uduszony
Albo możesz zaginąć, zostać porwany bez żadnego powodu
Ze smyczy, z haka, z łańcucha
Kurwa Jermaine nie zamierzasz powiedzieć mojego imienia
Mów teraz albo na zawsze trzymaj chuja w swoich ustach
Nie jesteś burmistrzem, nie uruchomisz tego gówna na południu
Scarface przebiegnie południe skurwielu i ty tam będziesz
Niepełnoletnia suka na kasecie Kelly zostanie obsikana
Przez penisa jakiegoś karła z kompleksem Napoleona
Fetysz nickelodeon'a, prezentujesz nonsens
Harlem tym trzęsie, wysoki skok do piekła
Jesteś najlepszy w biznesie, nie mogę powiedzieć
Za późno na przeprosiny pocałuj mnie w dupę
My przekroimy na pół twoje całe przeszukiwanie dźwięku
Utrzymuj swoje ręce w górze, ziomek chroń samego siebie
Przestań pierdolić się z zachodem, szanuj samego siebie
To krótka droga na szczyt, długa w dół
Spójrz człowiek vs. maszyna teraz upadają
To nie jest beef, to bardziej jak posiłek na lunch
Utraciłem ciepło kalibru, zabierzmy to na ulicę skurwielu
Ha ha...ha ha...ha ha...ha ha ha ha ha ha...haaaa ha ha ha ha ha
O mój Boże... yeah, yeah

SHADYFANS.PL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz