środa, 29 lutego 2012

Separator tłumaczenie tekstu piosenki

To jest jakbym spadał z łóżka
Z długiego, nużącego snu
Najsłodsze kwiaty i owoce zwisające z drzew
Spadając z olbrzymiego ptaka, który mnie unosi

To jest jakbym spadał z łóżka
Z długiego i nużącego snu
To dokładnie tak, jak pamiętam
Każdy korzeń
Każdy gest
Jestem sercem w zimnej ziemi

Jakbym spadał z łóżka
Z długiego, nużącego snu
W końcu jestem wolny od ciężaru, który nosiłem
Ponieważ moja kobieta zdemaskuje ją
W oku obserwatora
Jestem teraz rybą wyrzuconą z wody
Spadając z olbrzymiego ptaka, który mnie unosi
Otworzyłem się
Leżałem poniżej
Na koniuszku obliczeń
Byłem tylko numerem
Chcę to wywrócić
I położyć się spowrotem niżej

I jeśli myślisz, że to koniec
To się mylisz
I jeśli myślisz, że to koniec
To się mylisz
I jeśli myślisz, że to koniec
To się mylisz

(Obudź mnie, obudź mnie)

I jeśli myślisz, że to koniec
To się mylisz

(Obudź mnie, obudź mnie)

Jakbym spadał z łóżka
Z długiego, nużącego snu
Najsłodsze kwiaty i owoce zwisające z drzew
Gdy zapytam cię znowu
Gdy zapytam cię znowu
Obudź mnie
Obudź mnie
Obudź mnie
Obudź mnie
Obudź mnie
Obudź mnie
Obudź mnie
Obudź mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz