poniedziałek, 13 lutego 2012

15 tłumaczenie tekstu

Jeśli to słyszysz,

Nie zakładaj, że mówię specjalnie do ciebie

Wczoraj umarło wszystko, w co sądziłem, że wierzę,

Ale dziś są moje urodziny

Dziś są moje urodziny

Nie potrzebuję cię,

Powiem to do siebie

To wcale nie znaczy, że nie będę nikogo potrzebował

Każdy z jakąś cząstką duszy

Usłyszy moje słowa i nigdy mnie nie opuści.


Jeśli nie wiesz, jak wygląda wieczność,

Pokażę ci, jak to jest bez niej.

Pokażę ci, jak to jest bez niej.


Tym razem nie zawaham się zabić,

w obronie tego, w co wierzę.

Tym razem nie zawaham się zabić,

w obronie tego, w co wierzę.


Nie jestem całkowicie martwy,

ale naprawdę potrzebowałem kogoś, kto by mnie uratował.

Zostawienie mnie samotnie na śmierć,

Jest gorsze od posiadania jaj i zabicia mnie.


Jeśli nie wiesz, jak wygląda wieczność,

Pokażę ci, jak to jest bez niej.

Pokażę ci, jak to jest bez niej.


Tym razem nie zawaham się zabić,

w obronie tego, w co wierzę.

Tym razem nie zawaham się zabić,

w obronie tego, w co wierzę.


Nie zadowoli mnie samo

Uniemożliwienie ci zwycięstwa.

Nauczę cię, jak przegrywać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz