czwartek, 23 lutego 2012

Scorpions - Hurricane 2001 tłumaczenie

Jest wczesny ranek

Słońce wschodzi

Ostatnia noc była trzęsąca

I dość głośna

Mój kot mruczy

I drapie moją skórę

Więc co jest nie tak

Z następnym grzechem

Suka jest głodna

Potrzebuje mówić

Tak więc dajcie jej cale

I nakarmcie ja dobrze

Więcej dni do przejścia

Nowe miejsca do odkrycia

Muszę odejść

To czas na show


Oto jestem, rozkołysze was jak huragan

Oto jestem, rozkołysze was jak huragan


Moje ciało płonie

Zaczyna krzyczeć

Żądza nadciąga

Rozbija głośne

Pożądanie jest w klatkach

Póki sztorm się nie wyswobodzi

Po prostu muszę to zrobić

Z kimś kogo sam wybrałem

Noc wzywa

Muszę odejść

Wilk jest głodny

On biegnie na widowisko

Oblizuje swe wargi

Jest gotowy by wygrać

Na polowaniu dzisiejszej nocy

Dla miłości od pierwszego wejrzenia


Oto jestem, rozkołysze was jak huragan

Oto jestem, rozkołysze was jak huragan

Oto jestem, rozkołysze was jak huragan

Oto jestem, rozkołysze was jak huragan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz