poniedziałek, 27 lutego 2012

Perfect tłumaczenie tekstu

W innym świecie

Pod inną gwiazdą

Na innym miejscu i w innym czasie

W innym stanie przytomności

W innym stanie umysłu


Wszystko było prawie idealne

Wszystko jest na właściwym miejscu

Ława przysięgłych wydała inny werdykt

Przed tym jak sędzia oddalił sprawę


W równoległym wszechświecie

To dzieje się w tej chwili

Rzeczy pomiędzy nami muszą być gorsze

Lecz trudno po prostu dostrzec w jaki sposób


I wszystko mogłoby być idealne

Wszystko na właściwym miejscu

Wtedy nie musiałbym grać podejrzanego

Oskarżonego, opuszczonego i shańbionego


Nie strzeliłem

Nie pociągnąłem za spust

To nie byłem ja

Jestem tylko czystym i prostym piosenkarzem

Usłyszałem dźwięk

Odwróciłem głowę

Aby ujrzeć naszą zastrzeloną miłość


W innym samotnym wszechświecie

Leżymy ręka w rękę

I nikt nie jest zraniony

I nikt nie jest przeklęty

I nikt nie odczuwa potrzeby ukrycia się


I wszystko jest prawie idealne

Wszystko jest prawie idealne

Nigdy nie ma żadnych konfliktów

Nigdy nie ma żadnych walk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz