sobota, 25 lutego 2012

Fortunes Of War tłumaczenie tekstu piosenki

Skarby Wojny


Jest po wojnie

i odesłano nas do kraju

Nie mogę pomóc, ale czuję, że jestem zdany tylko na siebie

Nikt nie widzi co ten konflikt uczynił

z umysłami ludzi którzy są w drodze do domu

Boję się życia, ale

to nie mój błysk tak ranił

Więc jak mogę zmierzyć się z cierpieniem sam

Żywe sceny i powracające

koszmary

Leżę tu i się pocę dopóki nie dotrę do światła

Ludzie mówią "Nic się nie martw"

Mówią, że czas jest dobrym uzdrowicielem,

Że koszmary przeminą

Nie słyszę co oni mówią

Bo żyję we własnym świecie

I czuję, że jestem w transie cały czas

Słyszę w mojej głowie głosy

Czy mógłbym zwariować gdy

W nocy wizje są takie prawdziwe

Czy obchodzi was czy żyjecie czy nie

Czy gdy śmiejecie się to tak naprawdę płaczecie

Już nie jesteście pewni co jest prawdą

Skarby Wojny, to już koniec cierpienia

Czasem się budzę i czuję, że mój duch

Się załamał, zastanawiam się czy mam jeszcze siłę By to ciągnąć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz