sobota, 3 marca 2012

Justin Bieber Freestyle rap tłumaczenie

Uh, to jest zabawne
Tak
Gotowi? Zróbmy to


Atlanta, kochanie, to tam gdzie mieszkam
Jestem młodym, białym raperem i nie jestem na haju
Nastoletnie dziewczyny to jest to co bardzo lubię
Jestem nadal młodym chłopakiem
Ale nadal jestem trzeźwy
Uh, zróbmy to


Tak, uh, tak. Widzisz mój uśmiech atakujący kamerę
Pijesz red bulla, rosną Ci skrzydła, widzisz wytrzymałość
Okrzyki dla moich chłopaków, tak, tam w Kanadzie
Żyłem tam zanim przeprowadziłem się do Atlanty
Gdzie dziewczyny są gorące
Tak, tu dziewczyny też są dobre
Łapcie gorączkę Biebera, zapomnijcie o świńskiej grypie

Uh tak, więc, uh...uh...Gotowi?

Czy mogę być tym jednym, który oprowadzi Cię po mieście?
Mogę być tym jedynym, który dzwoni do Ciebie kiedy źle się czujesz?
Mogę być Twoim facetem
Ty możesz być moją koroną
Uh tak...
Jestem J-Bieber, pierwsze imię i nazwisko
Jestem J-Bieber, sprawdź go w ostatniej linijce
Jestem J-Bieber, zawsze trzymam najszybsze tempo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz