piątek, 3 lutego 2012

Aerosmith Love in an elevator tłumaczenie

drugie piętro: wyroby żelazne, dziecięce ubrania, bielizna damska

Dzieńdobry, panie Tyler

jedzie pan...na dół?


heh heh heh heh heh hoo


pracując jak dziewczyna dla szefa

pracując dla spółki

zakładanie się o kości do gry ja rzucam

będę miał kaprys

gdzie mam zamiar patrzeć?

oni powiedzieli mi że miłość jest ślepa

naprawdę potrzebuję dziewczyny jak otwarta książka

żeby czytać pomiędzy linijkami


miłość w windzie

żyj tym kiedy ja jadę w dół

miłość w windzie

żyj tym dotąd aż ja uderzę w ziemię


Jacki jest w windzie

bielizna damska na drugim piętrze

mówi:"moge zobaczyc cię później

i kochać cię tylko trochę więcej?"

grzecznie spodziewałem sie że utkniemy

nikt nie wydostanie się żywy

powiedziała:"pokaże ci jak wysłać fax na poczcie, kochanie

i bądź w domu do piątej"


miłość w windzie

żyj tym kiedy ja jadę w dół

miłość w windzie

żyj tym dotąd aż uderzę w ziemię

w powietrzu, w powietrzu

kochanie,jeszcze raz teraz to nie uczciwe

miłość w windzie

żyj tym kiedy ja jadę w dół

1 komentarz: