piątek, 3 lutego 2012

Untouchable tłumaczenie tekstu

[Tupac]


Czy jestem w błędzie dlatego, że chcę dobrze się zabawić nim umrę?

Czy jestem w błędzie dlatego, że chcę dobrze się zabawić nim umrę?

Dobrze się zabawić nim umrę

Dobrze się zabawić nim umrę

Wszyscy, wszyscy mnie pamiętają

Wszyscy, wszyscy mnie pamiętają


[Krayzie Bone]


To jest Tupac (Pac)

To jest Tupac (Tupac)

To jest Tupac (Pac)

To jest Tupac (Tupac)

To jest Tupac (Pac)

To jest Tupac (Tupac)

To jest Tupac (Pac)

To jest Tupac (Tupac)

Ha ha


[Tupac]


Po ogniu przychodzi deszcz

Po przyjemności następuje ból

Mimo, że jesteśmy teraz spłukani będziemy znów balować

Czas was pogrążyć, moja armia jest przygotowana na idiotów podobnych do

Przestraszonych dziwek, podejdźcie bliżej mnie, ruszymy na nich

Mam wizje więzień przepełnionych

Milionami czarnuchów żyjących bandyckim życiem

Przyciśnięcie, trzy strzały, mam nadzieję, że nas nie sprawdzają

Więc pociągnij za spust, amunicja w skrzynkach (shh)

Poruszaj się tak bezszelestnie jak wsuwamy pistolety na swoje miejsce

Wyczuwam bezbronność czarnuchów, biję meliniarzy, a potem się ulatniam

Kto może mnie powstrzymać przed bezsensownym strzelaniem

W gardła tych czarnuchów

Pedalskie czarnuchy i to gówno, z którym macie do czynienia

Banici strzelają gdy ruszamy

Jesteśmy nietykalni

Pieprzcie się czarnuchy i to gówno, z którym macie do czynienia

Jesteśmy banitami, idziemy i strzelamy do was

Jesteśmy nietykalni


[Krayzie Bone & Tupac]


To Tupac (Pac)

(Czy jestem w błędzie dlatego, że chcę dobrze się zabawić nim umrę?)

To Tupac (Tupac)

(Czy jestem w błędzie dlatego, że chcę dobrze się zabawić nim umrę?)

To Tupac (Pac)

(Dobrze się zabawić nim umrę)

To Tupac (Tupac)

(Dobrze się zabawić nim umrę)

To Tupac (Pac)

Wszyscy, wszyscy mnie pamiętają

To Tupac (Tupac)

Wszyscy, wszyscy mnie pamiętają


[Krayzie Bone]


Czarnuchy, lepiej nie starajcie się podbiec

I nie próbujcie mówić, że nie powiedzieliśmy wam, że

Macie do czynienia z zabójcami i żołnierzami

Czarnuchu, te bomby rozwalą to gówno, a ty zostaniesz rozjechany

Kontroluję was czarnuchy

Za każdym razem, gdy próbujecie coś zrobić

Myślicie, że jestem dziwką, cóż, chodźcie i pozwólcie mi pokazać

Wypalam rymami jak wypalam dosię [dosia - marihuana wysokiej jakości - przyp. tłum.]

Wyrzucane z taką mocą, czarnuchu nie krztuś się, zwymiotuj

Makaveli The Don, trzymam zwartych i gotowych do ataku czarnuchów

Jak tylko dam znać, a gdy skończymy

Dokonawszy masakry, pozostawimy wrogów martwych

Z rozwalonymi głowami, wiedzących, że byli w śmiertelnym błędzie

Gdy rozlegną się strzały będziesz wiedział, że wychodzimy z tego cało (wiedział, że wychodzimy z tego cało)

Za dużo gadasz, a za mało robisz, co zamierzasz zrobić? (więc co zamierzasz zrobić?)

Zastrzelić ich, frajerzy są znani z trzymania dystansu

Bandyci nie tracą czasu

Odpłacamy im się tak szybko, czarnuchy z podziemia są ze mną

Kulka w mordę czarnuchowi, reprezentuję Środkowy Zachód

Czarnuchu, jeżeli jesteś bandytą chwyć swoją broń i ruszajmy

Walcz dla Paca, Paca, poświęć się dla Paca, Paca, strzel z Glocka, Glocka

Ten bandytyzm się nie kończy


[Krayzie Bone & Tupac]


To Tupac (Pac)

(Czy jestem w błędzie dlatego, że chcę dobrze się zabawić nim umrę?)

To Tupac (Tupac)

(Czy jestem w błędzie dlatego, że chcę dobrze się zabawić nim umrę?)

To Tupac (Pac)

(Dobrze się zabawić nim umrę)

To Tupac (Tupac)

(Dobrze się zabawić nim umrę)

To Tupac (Pac)

Wszyscy, wszyscy mnie pamiętają

To Tupac (Tupac)

Wszyscy, wszyscy mnie pamiętają


[Tupac]


Jedynym pragnieniem mnożyć się

Rozpadam się w milion ziaren

Wszyscy mnie pamiętają

Legendarni żyją wiecznie

Chowają mnie w kawałkach bo obawiają się reinkarnacji

Czarnuchy wołają o pokój bo lękają się gdy moja grupa staje przed nimi

Zabierzcie ich na miejsce, uderzcie w twarz, a potem skasujcie, rozwalcie

Zamordujcie skurwysynów szybko i przyspieszcie kroku

Zastrzelcie mnie, ale nigdy nie proście mnie bym udawał kogoś kim nie jestem

Czy jestem w błędzie dlatego, że chcę dobrze się zabawić nim umrę?

Obejmuję cały świat

Czarnuchy plotkują jak dziewczynki, a potem się chowają

Bez obrazy dla Nasa, ale ten cały pieprzony świat jest mój

Nawet jeśli jesteś ślepy wciąż możesz ujrzeć moje proroctwo

Moim przeznaczeniem jest obalić tych na szczycie

Zło jest powszechne, kasa wzywa

Rozumiesz moje marzenia?

Widzisz mnie balującego?

Pieprzcie się pedalskie czarnuchy i to gówno, z którym macie do czynienia

Banici strzelają gdy ruszamy

Jesteśmy nietykalni

Pieprzcie się czarnuchy i to gówno, z którym macie do czynienia

Jesteśmy banitami, idziemy i strzelamy do was

Jesteśmy nietykalni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz