środa, 11 stycznia 2012

This Velvet Glove tłumaczenie tekstu

Blisko mnie

Wpadam

Kto kto byl


Siedzac przy telefonie

Jestem sam

W innej strefie


John mowi by zyc ponad pieklem

Moja wola jest w porzadku


Nikt nie czeka

Na moj upadek

Moja wola moze odplynac, tak


To marnosc by byc zmarnowanym

W pierwszej kolejnosci

Chce skosztowac smaku

Bycia twarza w twarz ze wspolna gracja

Medytowac w najpiekniejszym snie

I gdy chodze sam slucham

Naszego sekretnego tematu


Twe sloneczne oczy sa jak

Nic co widzialem wczesniej

Ktos blisko

Kto moze mnie przejrzec

Upadlbym i wiesz

Ze zrobilbym wszystko

Wszystko zrobie dla ciebie


Odplywajac w strone slonca

Bo tam jest Jedyny

Ktory wie skad jestem


Troszcze sie o ciebie

Naprawde naprawde


Podejdz blizej

Bys mogla sie polozyc

Kolo mnie


Siedze sam w sloncu

Napisalem list do ciebie

Konczac sie


Twe sloneczne oczy sa jak

Nic co widzialem wczesniej

Ktos blisko

Kto moze mnie przejrzec

Upadlbym i wiesz

Ze zrobilbym wszystko

Wszystko zrobie dla ciebie


Blisko mnie

Wpadam

Ktos kto byl


Nieszczescia sa

Kolejna gwiazda

Spadajaca na moje podworze


John mowi by zyc ponad pieklem

Moja wola jest w porzadku


Byc dlugo z

Kims powiedziec

Kocham twoj zapach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz