piątek, 20 stycznia 2012

The Alchemist tłumaczenie tekstu

Dziwniejsze niż kometa, która zostawia smugi na niebie
Dziwniejsze niż znana mi prawda, przed moim otwarte oczy
Miałem do czynienia z różnymi sekretami i oszustwami, wyjaśniam je.
Spojrzałem w otchłań, wezwałem ją jej imieniem.

Ukradłem sam czas, umieściłem w nim świat
Jestem tajemnicą, dniem i noc, dziele je
Różnorodność cudów na twoich kolanach przy nie
Poznaj tajemnicę, nie powinieneś nas lekceważyć.

Moje sny o imperium od mojej zamrożone królowej
Czy się spełnią?
Poznaj mnie, Maga dr Dee
A to jest mój dom!

Jestem panem przypływów i odpływów
Zawstydzam lustra moim spojrzeniem
Ten co zmienia muzykę sfer
Przez lata

Wiedz to
Wrócę do tej ziemi
Odbuduje ruiny gdzie kiedyś stały
Uwolnię zakute demony
Dziwną alchemią

Zgromadź wokół zagubionych i nieudolny i chromych
Usłysz mistrza przywołującego duch ich imionami
Przeklinam cię Edward Kelly za twoją zdradę na wieki jesteś przeklęty
Wiedziałem że rozmawiasz z demonami, nad którymi nie mogłeś zapanować.

Nawet jak patrzyłem w szybę zostałem oślepiony
Płonący na brzegiem Mortlake mój dom moje księgi w nim
Wziąłeś moją żonę i ległeś z nią
Teraz czarny deszcz w moim domu, spalone belki

Moje sny o imperium od mojej zamrożone królowej
Czy się spełnią?
Poznaj mnie, Maga dr Dee
A to był mój dom!

Byłem strażnikiem ksiąg
Posiadałem wiedzę o skrolach
Ale teraz przez ignorancję i strach
rzucam cień na lata

Wiedz to
Wrócę do tej ziemi
Odbuduje ruiny gdzie kiedyś stały
Uwolnię zakute demony
Dziwną alchemią

Wiedz to
Wrócę do tej ziemi
Odbuduje ruiny gdzie kiedyś stały
Uwolnię zakute demony
Dziwną alchemią

Wiedz to
Wrócę do tej ziemi
Odbuduje ruiny gdzie kiedyś stały
Przywrócę pradawną wiedzę
Dziwną alchemią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz