sobota, 14 stycznia 2012

Thrift tłumaczenie tekstu piosenki

usiadłem tutaj, wszyscy wiedza

wiedza nic tu w ogóle , yeah

moje kawałki rozprzestrzeniaja sie wolniej

ręcę świni docierają do mojej strony , yeah

nienawidze tej miłości którą dajesz mi

daje Ci nienawiść Ty żyjesz dla mnie , yeah

kocham ten ból który dajesz mi

to raniące uczucie jak miłość do mnie . yeah

oni idą ciągnięci w dół , ciagnięci w dół

oni ida



wewnatrz dołu

wewnatrz dołu

wewnatrz dołu

oni idą ciagnięci w dół , ciagnieci w dół

oni idą ciągnięci w dół na sprzedaż

ciagnięci w dół , ciagnięci w dół

oni dią ciagnięci w dół na sprzedaż


moje ciało wisi na hakach

tkaniny do społeczeństwa , yeah

Twoje dolary moczą mi skórę

zrób mi oszczędności papieru , yeah

nienawidze tej miłości która mi dajesz

daje Ci nienawiśc Ty żyjesz dla mnie , yeah

kocham ból który mi dajesz

to raniące uczucie jak miłość do mnie . yeah

oni ida ciągnięci w dół , ciągnici w dół

ida


wewnatrz dołu

wewnatrz dołu

wewnatrz dołu oni idą ciagnięci w dół , ciagnieci w dół

oni idą ciągnięci w dół na sprzedaż

ciagnięci w dół , ciagnięci w dół

oni dią ciagnięci w dół na sprzedaż

na sprzedaż


nienawidzę tego życia , które mi dajesz

nienawidzę tego życia , które mi dajesz

nienawidzę tego życia , które mi dajesz

nienawidzę tego życia , które mi dajesz

nienawidzę tego życia , które mi dajesz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz