piątek, 20 stycznia 2012

Sting - Can't Stand Losing You tłumaczenie

Dzwoniłem dziś do Ciebie tyle razy

I przypuszczam, że to wszystko, co mówią twoje koleżanki, że nie chcesz mnie już nigdy więcej widzieć to prawda

I że twój brat mnie zabije, i że ma 185 cm wzrostu

Przypuszczam, że byś to nazwała tchórzostwem

Ale ja nie jestem gotowy, żeby to trwało tak jak teraz


Nie mogę, nie mogę

Nie mogę wytrzymać, że tracę

Nie mogę wytrzymać, że Cię tracę


Widzę, że odsyłasz moje listy

I moje winylowe płyty- wszystkie są porysowane

Nie widzę sensu w kolejnym dniu

Gdy nikt nie słucha tego, co mówię

Możesz to nazywać brakiem wiary

Ale dalsze życie nie ma sensu


Nie mogę, nie mogę

Nie mogę wytrzymać, że tracę

Nie mogę wytrzymać, że Cię tracę


Przypuszczam, że to nasze ostatnie pożegnanie

Tobie nie zależy, więc nie będę płakał

Ale będzie Ci przykro, kiedy umrę

I cała wina będzie na twoich barkach

Przypuszczam, że byś to nazwała samobójstwem

Ale ja jestem za bardzo zadufany, żeby utracić swoją dumę


Nie mogę, nie mogę

Nie mogę wytrzymać, że tracę

Nie mogę wytrzymać, że Cię tracę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz