sobota, 14 stycznia 2012

Michael Jackson - Human Nature tłumaczenie

Wyglądam na zewnątrz

W ciągu nocy

Miasto mruga śpiącym okiem


Słyszę jej głos

Me oko drży

Słodkimi uwodzącymi westchnieniami


Wyzwól mnie

W noc

Cztery ściany nie zatrzymają mnie tej nocy


Jeśli to miasto

jest tylko jabłkiem

Pozwól mi ugryźć kawałek.


Jeśli spytają

Dlaczego, dlaczego

Powiedz im, że to jest ludzka natura

Dlaczego, dlaczego

On robi mi w ten sposób.


Wyciągam dłoń

By dotknąć nieznajomej

Wszędzie elektryczne spojrzenia.


Widzę tę dziewczynę

Ona wie, że patrzę

Lubi sposób w jaki patrzę


Jeśli spytają

Dlaczego, dlaczego

Powiedz im, ze to jest ludzka natura.

Dlaczego, dlaczego

On robi mi w ten sposób.


Uwielbiam kochać w ten sposób.


Wyglądając na zewnątrz

Poprzez poranek

Tam gdzie serce miasta zaczyna bić.


Wyciągam dłoń dotykam jej ramienia marzę o tej ulicy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz