piątek, 27 stycznia 2012

Natalia Kukulska Nie powiem Tobie nic więcej

w naszym oknie moknie deszcz

dziś cudownie noc nie śpieszy się

tuż pod skórą czuję pierwszy dreszcz

nawet słowem nie płosz jej

bo dziś cudownie noc nie spieszy się

dzięki tobie

w twoich dłoniach zmieniam się

a twoje oczy obejmują mnie

już w ramiona wpada pierwszy śnieg

w ustach tonie serca brzeg

bo dziś cudownie noc nie spieszy się

dzięki tobie

czy wiesz że ja

tylko ciebie mam

jesteś światłem które ogrzewa nas

czy wiesz że ja

tylko ciebie mam

i pamiętaj o tym zawsze ale


ja nie powiem tobie nic więcej

a nie powiem tobie bo nie chcę

ty i tak za dużo już wiesz

czekam na to jedno słowo

ja nie powiem tobie nic więcej

a nie powiem tobie bo nie chcę

ty i tak za dużo już wiesz

właśnie o to jedno słowo


chyba przestał padać deszcz

i świt cudownie nam nie spieszy się

sen w połowie drogi na drugi brzeg

jednak zanim zbudzę cię tobie jeszcze raz powiedzieć chcę

że ja

wiesz że ja

tylko ciebie mam

jesteś światłem które ogrzewa nas

czy wiesz że ja

tylko ciebie mam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz